teherwagon

SUPERUSER
  • Tartalmak

    1.500
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Bejegyzések, amit teherwagon posztolt


  1. Hello, kijött az NMHH vezetékes gyorsjelentése. érdekesek a számok, így gondoltam, kirakom. xdsl csökken, koax stagnál, optika örvendetesen nő

    Vezetékes szélessávú internet-előfizetések száma (db)

      Havonkénti adatok az utóbbi egy évben
    november december január ('19) február március április május június július augusztus szeptember október november
    xDSL-vonalak száma (db) 729102 725841 721420 718077 712100 711253 705852 702302 697892 690069 683752 675064 668043
    Kábelmodem előfizetések száma (db) 1253988 1256899 1259511 1265870 1268704 1271249 1274019 1274102 1276086 1278337 1281852 1283031 1284560
    FTTx internet-előfizetések száma (db) 709663 723167 732016 744301 753900 760324 773596 781979 795830 804215 817915 830862 843930

  2. Hello @Simona, have you gone through the basic troubleshooting? check if the electric and data cables are plugged in properly, there is electricity in the socket of the TV box. if these are ok, switch everything off for at least 10 secs. then switch on the HGW or ONT (the central thing, which receives the cable from otside), then after a short while switch the TV box on. if it doesn't help, then give the Telekom customer service a call  (so call  1414, don't send them e-mail, while the answers for the e-mails can last up to 30 days)


  3. Hello @Gerák A, ott bukik, hogy nem tudod kikapcsolni (bekapcsolod, 30 nap után lejár, ha akarod, újra bekapcsolod). de ha ki tudnád, az sem segítene, mert a Domino kártyákon más a logika, mint az előfizetéseken. a Domino kártyán ugyanis csak a szolgáltatások meghosszabbítását kapcsolod ki, a már megrendelt 30 napos időszakban továbbra is él, amit megrendeltél. szóval úgy tudsz egységesíteni, hogy megvárod, amíg az egyiken lejár, és csak utána kapcsolod be mindkettőn


  4. Ekkor: 2020. 01. 10. at 10:32, McBelaba írta:

    2. Jótállás:

    Ez allatt azt kell érteni, hogy ezen időn belüli meghibásodás eseténben, csak a cserélt alkatrész árának bizonyos százalékát kell ki fizetni, a bevizsgálási és egyébb szervízdíjakat nem kell megfizetni. A jótállási idő végéig azt kell garantálni a gyártónak vagy szervíznek, hogy a készülékhez biztosít csere alkatrészeket és alkatrész ellátást.


     

    Összeségében kb így szokott az 5 év kinézni:

    2 év garancia + 3 év jótállás.



     

    Hello @McBelaba, ennek a résznek semmi köze a valósághoz. korábban is írtad, akkor is cáfoltam, így lassan azt kell gondolnom, hogy szándékosan próbálod félrevezetni a tagtársakat (bár a jelek erre utalnak, ugye nem?). kevered a fogalmakat, ez az alkatrész ár részleges térítése meg legfeljebb külön szerződés része lehet, a normál jótállási, szavatossági folyamatnak itthon nem része (nézd meg a Té oldalát, vagy kérdezd meg a Google-t, és mást is erre biztatok)


  5. Hello @Icelady64, általánosságban azt, hogy ha 5 éven belül, rendeltetésszerű használat mellett meghibásodik, akkor a szerviz javítja. szintén általánosságban garijegy vagy számla kell hozzá. viszont ez az 5 év jóval hosszabb, mint a megszokott 1-2-3, így a helyedben én megnézném mindkettőt, egyértelműen rajtuk van-e az 5 év, vagy valami plusz regisztráció kell hozzá, mint több más gyártónál (amiknél így magadnak készítesz még egy plusz, gyártói garijegy-félét is az alap, számlával kapott mellé)


  6. Szívesen, és így már értem B| ezek időszakos akciók, most (és nem tudom, hogy mióta, lehet, hogy már jó ideje) ilyen nincs. helyette van a Magenta (szerintem a Té erre koncentrál), amiben te is vagy. az az egyéb kedvezmények mellett havi 30%-ot ad végig (százalékosan nézve 30% vs 12,5%)


  7. 9 órája, McBelaba írta:

    Én most nem az éveleji csatornakeverésről írtam, hanem amit havota rendeztek a T-nél, kész röhely volt. Az ügyfélszolgálat meg össze-vissza ad tájékoztatást, még néha sejtésük sincs mi történik annál a cégnél, ahol dolgoznak.

    @McBelaba, tudsz legalább egy konkrét példát rá? Tilinkófalva városi tévé átrakása a 456-os műsorhelyről a 457-esre nem ér :D

     

    10 órája, McBelaba írta:

    Az éveleji  csatonakeverésekkel kapcsolatban,m annyit azért megjegyeznék, hogy a nagyobb műsortartalom gyártók nem 1 évre kötnek szrződéseket a szolgáltatókkal, hanem 2-3 évre.

    annyi kiegészítés hozzá, hogy erről a szolgáltatók nem tudnak. hm, fura :D


  8. Hello @BBke, új előfizu vásárlásánál (Domino -> előfizetés áttérés is ilyen) választhatsz, hogy hűség nélkül vagy1 évvel, telefon nélkül vagy 2 évvel, telefonnal veszed. ha lejár a hűség, akkor már csak a hűség nélkül vagy 2 évvel, telefonnal lehetőségek vannak. miért akarsz újabb hűséget? ha díjcsomagot akarsz váltani, akkor a Té oldalán díjcsomagcsere rész. ha nem, akkor nincs teendőd (így nem véletlen, hogy nem találtál ilyen opciót)


  9. Hello, szerintem csak viccnek szánta B| @micimacho, az van, amit btz és anonymus írt. évesek a szerződések, így ha valamelyik csatorna megszűnik, kivonul Magyarországról, az általában ilyenkor történik. ha jön valami új, ami megfizethető és vélhetően néznénk (vagy csomagban megéri), az ilyenkor jön be. illetve ilyenkor szórják ki azokat, amik a Té szerint nem jöttek be, mert a nézettségi adatok alapján indokolatlanul drágák (lehet, hogy nem túl jó példa, mert nem nagyon kerültek ki, de pl. a sportcsatornák lehetnének ilyenek. ezrelékes nézettség vs többszáz forintos havi sarc minden előfizetőre, így egy prémiumcsomagos terjesztésnél a terjesztő akkor lenne pénzénél, ha a tényleges nézők több tíz- vagy akár százezer forintot perkálnának érte havonta). nem néztem még az ideit, így nem tudom, melyik csoportba milyen csatornák tartoznak majd, ezért köszi a tippet, ránézek