agi310

Tag
  • Tartalmak

    15
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

agi310 a fórumon

  • Rang
    Tudományos tag
  1. Köszönöm az ötleteket, válaszokat. A vonalas ügyfélszolgálaton sikerült egyeztetnem a problémát, az applikációban tévesen működő díjcsomagváltás miatt várom a levelet, és remélem a sikeres díjcsomag visszaállítást. További szép napot mindenkinek.
  2. Mennyi idő lehet amire válaszolnak legalább egy no reply-t hogy látták a levelem? 12-én írtam az ügyfélszolgálatnak probléma leírva képernyőkép csatolva de idáig még semmi...és a számlatúlfizetéses problémát még el sem kezdtem taglalni. Ha az ügyintézőnek jeleztem személyesen hogy a túlfizetést az elkövetkező számlákba kérem beszámítani akkor az elég nyilvánvaló igénybejelentés vagy sem? Ugyanis a nyolcezer valahányszáz forintos túlfizetés kapcsán a jelenlegi 7000 forintos számlát nem fizettem be. Remélem értelmezik hogy miért mert a számlán a lejárt jelzés mellett azért szerepel az is hogy még mindig van kb 1800 forint túlfizetésem, ez így a normális?
  3. Igen, valószínűleg ez lesz a következő lépés.
  4. A mobilon nézegetett telekom fiókban jelent meg ez az ajánlat amit végül kiválasztottam a megerősítés előtt is ugyanez az ajánlat jelent meg ezért hosszú hezitálás után kiválasztottam. Természetesen nem kellett volna. Azóta megérkezett a visszaigazolás a csomagváltásról amin belül természetesen a hálózaton kívüli beszélgetés korlátlanság helyett számlázva van. Ha esetleg utólag jóváírják (kétlem) akkor jó, de ezt azt hiszem ezt benéztem!
  5. Kedves Telekom! Létezhet olyan eset hogy a mobiltelefonon megnyitott Telekom alkalmazásban olyan csomagot ajánlanak fel igénybevételre ami a számítógépen elérhető Telekom fiókba belépve nem szerepel az ajánlatok között? Magyarán szólva nekem most egy Mobil M csomagra történő váltást ajánl a mobiltelefonos fiók amiben korlátlan hálózaton belüli és korlátlan hálózaton kívüli!!! hívást kaphatnék 4 GB nettel 5090 forintért...ilyen csomag ezen az áron az internetes oldalon csak 30 perces hálózaton kívüli beszélgetést enged. Gyanakvó vagyok mert ha rákattintok a váltásra és mégsem azt takarja ami itt látszik akkor nem tudok visszaváltani a jelenlegi csomagomra és az új díjcsomagokat meg rosszabbnak és drágábbnak tartom. Üdvözlettel:
  6. Hogy és hol kell az online felületen Telekom Fiók nélkül adategyeztetést végezni? Ismerősnek segítenék, aki nem tud elmenni személyes ügyintézésre, és nincs internet elérése sem. Tavaly gond nélkül meg lehetett oldani, Domino feltöltőkártyás az előfizetés. Az SMS is megérkezett de amikor a személyes adatok megadásának kéne következni, Telekom-fiók belépést kér a rendszer. Miért? Hova lépjek ha nincs az előfizetéshez Telekom Fiók és nincs is szükség rá. Köszönettel:
  7. 30 perce hallgatom, hogy másnak segítenek az ügyintézők és nézem a számítógépet ahol egyeztetném az adatokat a megfelelő felületen, de az sms nem jön a teljesen letiltott telefonra amit hónapokkal ezelőtt "sikeresen" ???? egyeztetve lett. Telefonon és online sem tudom elintézni a dolgot és le van tudva azzal az ember hogy Technikai hiba???? a következő válasz meg az lesz hogy menjek be még egyszer személyesen...
  8. Köszönöm a kedves kérdést. A szolgáltató megadta az smpt szervernek 465 és 587 portokat amivel szintén nem működik. A 25-ös használtam ezelőtt sőt ajánlottak egy 2225-öt amivel szintén nem megy. Bejövő szerverhez kaptam a 993 995 143 110 portokat is. Van még ezen kívül is? Szívesen fogadom a további beállítási ötleteket.
  9. Mint írtam minden változatot kipróbáltam. Ez volt az első. Nem működik.
  10. Nálam ez a probléma másmilyen módon jelentkezett és az óta tart is. A webmail saját felületén gond nélkül fogad és küld a rendszer leveleket. Az okostelefonon szintén gond nélkül megy a levelezés. Viszont egy e-mail kliens használatakor bedöglik a rendszer. Az összes létező port beállításokat kipróbálva mind IMAP POP3 esetében sem küld levelet a rendszer. A T által küldött beállításokkal sem és más működőnek tudott alternatívákkal sem. Csak fogadja a leveleket de nem küld. Kénytelen vagyok a webmail felületen levelezni vagy másik e-mail címmel. Remélem valakinek sikerül rájönni a megoldásra...
  11. Magyarán szólva teljesen hoztam létre én is meg a "T" cég is ezt a fiókot. Alkalmatlan arra amire kitalálták.:smileysad: Legalább is nálam biztosan.  
  12. Első benyomásom, hogy pontosan az nem működik ami eddig sem működött. Nekem jelenleg az otthoni előfizetés továbbra sem működik. A fiókhoz hozzá tudtam adni két mobil előfizetést, és az otthoni előfizetést. A mobil előfizetések rendben működnek, az adatok pontosak, az ottnoni előfizetés lekérdezésekor hibaüzenetet kapok, aminek a linkje eléggé hasonlít a hónapokon át csak simán elérhetetlen otthoni előfizetés oldalán szólő "elnézést kérő" oldalhoz. Gondoltam már arra hogy biztos azért mert állandóan beírogattam az ügyfélszolgálatnak, hogy miért nem tudom már megnézni az előfizetésemet, na és persze soha nem voltam hajlandő digitális tv-re váltani, ha tetszik a Telekomnak ha nem. De félretéve a viccet, ha ez minden amit létre tudtak hozni fejlesztés címén akkor......
  13. Sajnos továbbra is csak hibaüzenet érkezik vissza miszerint "a művelet során hiba lépett fel" :-( A mobil előfizetéseimet teljesen jól kezeli, az otthoni előfizetést is szerettem volna kártyás fizetéssel letudni ezen az oldalon a mobilokhoz hasonlóan, és akkor a Távszámlát is le tudnám mondani mert már csak ezért kellett fenntartani. Hát azért még reménykedem egy kicsit, hátha magához tér és nekem is működni fog.  
  14. Az otthoni előfizetés adatait is mutatja??? Mert nekem csak egy hibaüzenetet válaszol vissza! :-(
  15. Szia! Elég hosszan sikerült csak létrehozni ezt az új Telekom fiókot nekem is, többször vagy felfüggesztett vagy éppen általános hibára hivatkozott az oldal. De hogy az otthoni előfizetést továbbra sem lehet érdemben használni az valami röhej! Először még hozzáadni sem volt hajlandó a fiókhoz, aztán hiába adta hozzá végül, adatközlésre nem hajlandő. Hihetetlen!!!