Z.Gabor

Tag
  • Tartalmak

    3
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Z.Gabor a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. Köszönöm az ötletet, időközben sikerült megoldani a hibát. A bekötésnél elronthatták a krimpelést, valószínűleg nem érintekezett vmelyik vezetékpár ezért ment 100 megabites módban. Raktam rá új csatalakozót így már működik.
  2. Sziasztok! Olyan problémám van a Technicolor FGA2233 modemmel, hogy valamiért csak 100 megabites módban működik az összes lan port. (Ha jól tudom a 4 ből 3 gigabites és egy 2,5 gigabites). A használt hálózati kábel CAT5e típusú, illetve a végpontok is gigabitesek.
  3. Tisztelt Telekom! A megújult TVGO-nak egyszerűen lehetetlen a beüzemelése (Próbálkoztam több böngészővel, több számítógépen, valamint az androidos alkalmazásban is). Meglévő, a korábbi TVGO-hoz használt fiókkal sem működik, az emailben kapott megerősítő kód után semmi sem történik, a követező képernyőt kapom: Új email címmel történő beállításnál pedig a megerősítő kód beírását követően hibaüzenetet kapok: