Z0lee1986

Tag
  • Tartalmak

    12
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Z0lee1986 a fórumon

  • Rang
    Tudományos tag
    1
    1

    Megoldóember

    Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok

  1. Minden csoda 3 napig tart!Ez a Telekom esetében leredukálódott 2-re.Sajnos talán még rosszabb is,mint volt.
  2. Ezt a választ kaptam a Wargaming Support-tól.Egyértelműen a szolgáltatónál van a probléma!
  3. Nem rád haragszom nyugi!Viszont ez az egész már vicccc kategória szerintem!Ma sikerült bejelentést tennem.Sajnos még több mint 1 év hűségidő van hátra,de utána tuti,hogy váltani fogok,mert a sok kifogásból és mellébeszélésből elegem van.Nehogy már csak böngészésre használhassam ezt a *****!
  4. Szóval még fizessek + 3000Ft-ot,hogy tudjam használni normálisan a netet????VICCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC
  5. Most akkor mi a megoldás?Szolgáltatóv váltok vagy a 6520Ft-os 1Gb-es netem mellett még fizessek X összeget,hogy normálisan tudjam használni?
  6. Van már valami fejlemény az ügyben?K***** kezd elegem lenni abból,hogy délutánonként próbálok megoldást találni a problémára,de nincs más szolgáltatót kell váltanom sajnos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Gondolom ez volt a cél.Remélem minden olyan ügyfelük,aki érzékeli a problémát fogja magát és keres egy normális internet szolgáltatót.Itt nem tudom,hogy miért,de nincs és már nem is lesz javítva a probléma.
  7. Na most mértem több mint 50% packet losst!Ez most akkor nomális dolog?Egy videót is linkelek a problémáról!https://www.twitch.tv/videos/936780938
  8. Elegem van,hogy délután,kor este,mikor lenne egy kis időm kikapcsolódni,szarakodik az internet.Ez már pofátlanság,ilyen szolgáltatásért pénzt kérni!Ha nem tesznek valamit sürgősen,nem sok ügyfelük fog maradni,ahogy olvasom a fórumot!Mi a francnak van bika 1000Mbps-on netem,ha szarakodik.Haveromnak 1000 éves 3Mbps netje van,de legalább stabil.Ez nagyon elszomorító,hogy ennyire semmibe veszik itt az ügyfeleket!
  9. Már nemsokáig!:)
  10. Mondjuk azt nem értem, hogy ennyi felháborodott ügyfél miatt sem sietnek egy kicsit a javításokkal? Ebből az jön le nekem, hogy nem akarják megtartani az embereket, mert ezek után én biztos nem fogok maradni. Nem vagyok hajlandó fizetni olyan dologért, ami nem működik rendesen.
  11. Szia!Rendben lesz türelmem,de vajon a Telekomnak is lesz?Mivel nem tudom arra használni amiért előfizettem,gondolom nem kell fizetnem érte!?Vagy talán mégis?De ha nem működik megfelelően,akkor miért is fizetek?A boltban is egy kg kenyér áráért nem 75 dkg-ot kapok!Hogyis van ez?
  12. Üdvözlöm a kedves Telekomot! Vajon miért vannak problémáim a pinggel már több hónapja a kora esti órákban?Ahogy látom sok más ügyfélnél is jelentkezik ez a probléma és mégsincs kijavítva?Engem éppen ma hívott fel egy kedves szerelő,miután hibajegyet adtam be,hogy ha ők kijönnek és nem találnak hibát,akkor különböző költségekre kell számítanom!Mondta,hogy a Tisztelt Telekom hálózatával semmi probléma nincs!Na ezt nehezen hiszem,mivel én fizetek minden hónapban nem is keveset egy adott szolgáltatásért!Viszont sajnálatos módon ez a szolgáltatás nem működik megfelelően.Azt is mondta az úriember,hogy az már nem az ő problémájuk,hogy én olyan online játékkal játszom,ahol rossz a pingem,szóval használjam arra a netet,amire tudom.Akkor miért is fizetek???????Szerimtem a hűségidő lejárta után nézek más szolgáltatót,ahol az ügyfelek fontosabbak,mint itt a telekomnál.Erre buzdítok mindenkit,akinek hasonlóak a problémái.Itt sajnos nem lesz változás!