active2

Tag
  • Tartalmak

    2
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

active2 a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. Szóval igazából ezzel azt szeretnéd mondani, hogy olyan peches vagyok, hogy akármit szeretnék játszani a már említett időintervallumban, hogy PONT azokat a játékokat játszANÁM (mert hát ugye alapvetően nem lehet, mivel használhatatlan az internet...) amelyek PONT abba a kategóriába esnek, akik PONT hosszabb útvonalon adják az adatokat a telekomnak? Igen, tényleg létezne ilyen, hogy bő egy tucatnyi játék amit játszok PONT a rosszabbik kategóriába esne? Hmmm, hát nem tudom, kicsit furcsállom a dolgot, de végülis a ti oldalatokon vannak a "szakemberek".
  2. Üdv, Nagyon úgy néz ki, hogy kénytelen leszek én is az elégedetlen ügyfelek körébe csatlakozni. Csomagváltás történt december elején, és azóta áll fent a probléma. Igazából már felesleges lenne leírni a hibát, de azért jobb a békesség. Esténként 18 óra környékén játszhatatlan szinte az összes játék, ahol nem egyedül vagyok. Értsd úgy, "multiplayer". Ez alatt értendő játékok: -League of Legends -Counter-Strike:GO -Rocket League -Rainbow6 -Assetto Corsa -F1 2020 (Illetve megjegyezném, hogy a fent említett játékokon kívül még a Discord is nagy pingeket produkál az összes régión az EU-n belül.) Amint látszódik, sajnos ez mind mind olyan játék lenne, ahol egy induri pindurit számít(ana) a reflex illetve a megfelelő minőségű internet, amiért ugye pénzt azt éppen elkérnek, na de hol van az ellenszolgáltatás? Az ügyfélszolgálat többször is fel lett keresve a problémával, volt amikor router restartot ajánlottak, aztán volt amikor letudtak csak simán annyival, hogy hívjam a 1422-t, majd ők segítenek, DE ők nem vállalnak garanciát a pingre, szóval.... Értem én a különböző VPN használatát, de kérdem én mint egy egyszerű felhasználó, még azért fizessek külön, hogy működjön, amiért amúgy már egyszer pénzt kapnak?! Vagy ha más nem, akkor adjanak ajándékba mindenkinek az előfizetés mellé VPN előfizetést, hogy nézd már, ezzel hátha működni fog...