Wh15k3y

Tag
  • Tartalmak

    5
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Wh15k3y a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. ha így lenne, akkor nem reklamálnánk. lehet, hogy ez volt a terv, de amint látjuk nem így működik. mint ahogy az már ezerszer kiderült. nem lehet, hogy mégiscsak az app-pal van gond és nem a felhasználók a bénák? miért kell minden egyes hibáról mindenkinek felvennie a kapcsolatot a telekommal, megadni minden adatot, amikor tisztán látszik, hogy nem egyéni probléma. csak meg kéne írni rendesen azt az app-ot. vagy már nincs ott a programozó?
  2. hát tényleg semmirevaló ez az szolgáltatás. néztem a notimon, majd csatornaváltás után semmi (DE SEMMI) műsor nem töltődött be. próbáltam vagy 20 csatornát, véletlenszerűen. aztán meguntam. KILÉPTETTEM a kliensemet, kikapcsoltam a notebookot. az asztali gépemen beléptem, majd a jól ismert üzenet várt. elérte az 5 aktív eszközt... úgy, hogy a listában 3 eszköz szerepelt és ugye előtte kijelentkeztem a másik gépemről. nagyszerű programozási munka, csak gratulálni tudok.
  3. érdekes hiba jött elő ismét. próbálom lejátszani valamelyik csatornát, erre kapok egy hibakódot. ok, megpróbálok másikat elindítani. jön a következő hibaüzenet: "Elérted az egyidejű nézések maximális számát..." - ez akkor most hogy? tényleg ennyire nehéz jó programozót találni (bár szerintem ehhez elég lenne egy közepes is..) rendesen megy lefelé a minőség.
  4. köszönöm az infót. sajnos azt elfelejtettem leírni, hogy asztali gépről van szó. windows10+chrome és nem, nem segít a cookie-k törlése és az egyéb ráolvasások sem. egyéb ötlet? A.
  5. "Elérte a maximális 5 aktív eszközt. A folytatáshoz lépjen ki egy eszközön." fura, én nem tudok számolni, vagy az app? bár, ha valamelyiket kiléptetem, akkor sem enged tovább. ilyenkor néha még hozzám vág egy 6-45-401-es hibakódot is.. egyre gázabb ez a szolgáltatás. kezd arra a szintre süllyedni, mint a DigiOnline.. ne tegyék, kérem. Attila