kojan

Telekom TV GO

Kérdés

Csak egy laptopon nézem a TV GO-t, de kiírja hogy elértem a maximum számot jelentkezzek ki a másik eszközből! Sehol máshol nem vagyok bejelentkezve, mégsem tudok semmilyen műsort nézni. Megpróbálok kijelentkezni ahol azt írja ki hogy be vagyok jelentkezve egy telefonon ami ki van kapcsolva, illetve ez az eszköz jelenik még meg. Kijelentkezem mindegyikből, de még sem tudok műsort nézni.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

4 válasz erre a kérdésre

17 órája, Wh15k3y írta:

hagyd a p*csába. rendszeres hiba. nem tudják megoldani, mindenre hasonló a válaszuk. most éppen nálam is ez van. notin néztem, át akartam váltani másik csatornára, ott csak töltöget. gondoltam, lecsekkolom a másik gépemen. beléptem, de miután elindítanék egy műsort, kiírja, elértem a max csatlakozást (ami egyébként 5). megnéztem, 2 eszköz van benne... szóval vagy nem tudnak számolni, vagy úgy ***** az app, ahogy van. én ez utóbbira tudok gondolni. esetleges kereshetnének egy frissen végzett programozó srácot, aki összerakja 1 óra alatt. gondolom csilliókért vették valahol ezt a rendszert.. telekom...

Képernyőkép 2021-10-07 185027.png

Képernyőkép 2021-10-07 185050.png

 

Szia! Kérjük, hogy az említett felületen mindenképpen keress meg bennünket, hogy végleges megoldást tudjunk találni számodra. Elnézést a kellemetlenségért! ^János

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

hagyd a p*csába. rendszeres hiba. nem tudják megoldani, mindenre hasonló a válaszuk. most éppen nálam is ez van. notin néztem, át akartam váltani másik csatornára, ott csak töltöget. gondoltam, lecsekkolom a másik gépemen. beléptem, de miután elindítanék egy műsort, kiírja, elértem a max csatlakozást (ami egyébként 5). megnéztem, 2 eszköz van benne... szóval vagy nem tudnak számolni, vagy úgy ***** az app, ahogy van. én ez utóbbira tudok gondolni. esetleges kereshetnének egy frissen végzett programozó srácot, aki összerakja 1 óra alatt. gondolom csilliókért vették valahol ezt a rendszert.. telekom...

Képernyőkép 2021-10-07 185027.png

Képernyőkép 2021-10-07 185050.png

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia! Köszönjük megkeresésedet. Kérjük, hogy indítsd újra az eszközödet és frissítsd böngésződet, valamint töröld a mindenkori előzményeket. Az adatkapcsolatot (wifi/mobilinternet) is ellenőrizd le, mivel emiatt is lehet lassú/sikertelen betöltést tapasztalni (pl: modem áramtalanítás 2-3 percre). Amennyiben a hiba továbbra is fennáll, észrevételedet a weboldalunkon felugró chat ablakban jelezheted munkatársainknak. Köszönjük. ^Noel

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most