kangoo

Tag
  • Tartalmak

    9
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

kangoo a fórumon

  • Rang
    Tudományos tag
    1
    1

    Megoldóember

    Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok

  1. Nekem 10 hónapja javítják... sikertelenül! Ma ismét "Hiba: Bad license (-2113929212) " Valami nem működik megfelelően a Telekomnál! A mellébeszélés, ügyfél(le)kezelés az megy, de hogy érdemben foglalkozzanak vmivel... az biztosan drága. Pedig a legdrágább dolog egy elveszített ügyfél... A Telekom app-ot is sikerült elcseszniük, hogy root-oltnak érzékeljen nem rootolt telókat! És ezt sem tudták javítani hónapok óta!
  2. Sajnos a 8.2.11.5 verziójú TVGOQuickPlayer_setup.exe sem oldotta meg a problémát! Felháborító, hogy nem foglakozik vele senki!
  3. Még mindig hibás???? Ha megnézzük az első postot, a dátuma február 26.! Én előtte jópár kört jártam a telekom support-tal és még mindig itt tartunk, hogy nem működik???? És ez egy vezető informatikai, telekommunikációs cég lenne? Tegnap egy másik Win10-en is próbáltam, csak azzal a különbséggel, hogy ott előtte leszedtem a régi TVGOplayert és a legújabbra frissíttettem a Firefox-ot. Na, ott egyáltalán nem megy. Minden próbálkozásra azt írja, hogy töltsem le, telepítsem! Letöltöm, telepítem és ismét kiírja, hogy töltsem le... Valamint más Folderbe teszi, mint a korábbi gépemen (ott C:/ alá települ). Ezen a másikon pedig C:/Users/xxxx/AppData/Roaming ... Szóval jól kiszúrtak a TVGO-sokkal, pedig a Magenta1 az kiemelt szolgáltatás!
  4. Nem tudja vki, hogy miért akarja telepíteni újra és újra a lejátszót? Minden alkalommal, amikor bármelyik böngészőben indítom a TVGO oldalt, telepítenem kell, hogy használni tudjam! Pedig rendszergazdi vagyok!
  5. Most már nekem is eltűnt a licenszhiány, de még mindig minden nap első használatkor újra telepíteni akarja a TVGOQuickplayer-t, mert egyébként nem nézhető a műsor. Miért? Az a furcsa még, hogy ezt a verziót a C:\ *****be telepíti, míg átnézve a HDD-t találtam egy korábbi verziót a Program Data mappában is. Valamint a Telekom Support azt mondta, hogy a Program Files X86-ba kell lennie... Érdekes! Kicsit (elég) bizonytalan a működése!
  6. Sziasztok! A tegnapi TVGOQuickplayer 8.2.11.1 telepítése óta bizonytalanul működik a lejátszás PC-men (előtte gond nélkül futottak a műsorok). Ha éppen nem akarja letöltetni sokadszor a böngészővel a tvgo.hu a lejátszót, hogy telepíteni kell, akkor a lejátszóablakban (lejátszás közben) jobb felül megjelenik egy kis kép ezzel a szöveggel: "Missing License Degraded Performance". A lejátszás egy ideig megy, majd leáll és bal felül egy piros error üzenetet ír ki: "Hiba: Missing license timeout (8006)" ld a képet! Ha csatornát váltok, tovább megy egy ideig, majd ismét leáll stb. Böngészők: Firefox 65.0.1 (x64), IE 42.17134.1.0, Chrome 72.0.3626.119 (64 bites) verzióival, OP rendszer: Win10 Pro x64 Vírusvédelem: Eset Smart Security 12.0.31.0 Az nw.exe fájlt kiengedi a tűzfal a működése során, tehát eléri azt az IP címet, amit akar. Telekom Support nem sokat tudott mondani... "nincsenek tömeges problémák" tehát nem a progi rossz! Mi lehet a megoldás? Hol a license? Köszi előre is!
  7. kábelnet

    Lassan megoldom a problémámat: Az oka: feltehetően egy másik wifi eszközzel összeakadt a rendszer, amit a modem-en a Channel átállítása 10-re, megoldott. Ezek szerint az óra eltérése nem gond. Hogy ez a windows-os wifi csatlakozásnál miért nem jött el, nem tudom...   Remélem segít ez majd valakinek!
  8. kábelnet

    Pontosítanék: Minden Windows-os eszközről 20Mbps-os a letöltés, míg az összes Androidos eszközről 0,11Mbps körüli... Tehát nem csak a google szerverekkel van baj, hanem a kapcsolattal a modem és az eszköz között. Ötlet?
  9. kábelnet

    Segítséget kérnék, mert nem tudom, hogy mi lehet a probléma. Egy ideje az Androidos készülékeim (telefon, tablet) Wifi-n keresztül képtelenek bármit letölteni a Google szerverekről (play áruház, youtube stb). A sebesség olyan lassú, hogy vagy el sem indul a töltés, v. nem lehet kivárni a végét... A készülékeknél nincs probléma, mert más Wifi hálózaton hozzák az elvárt sebességet. Egyébként a windows-os gépek is jó sávszélességgel dolgoznak és egyéb alkalmazások az androidon is elfutnak, amik nem google szerverekhez kapcsolódnak. Egyetlen dologra tudok gyanakodni: a rendszer órája a modemnek 2 órával eltér a helyi időtől (a telefon idejétől). Hogy kizárja ill. megoldjam a kérdést, be szeretném állítani az időt. Azt gondoltam, ez nem lehet probléma, de nem találok olyan menüpontot az admin felületen, ahol ezt megtehetném. NTP srevert sem tudok váltani. Hátha van ötlete valakinek bármelyik jellegű problémára! Kösz előre is!