Aidan Pryde

Tag
  • Tartalmak

    1
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Aidan Pryde a fórumon

  • Rang
    Új tag
  1. azonosítás

    Hátizé... ...nem először csinálom végig az adategyeztetést, merthogy kösz, de minek legyek előfizetéses, amikor fél évig is kitart egy 3500 Ft-os feltöltésem, az előfizetés meg havonta lenne még XS díjcsomagnál is 600 Ft - 6*600=3600 - plusz a percdíjam is alacsonyabb a mostani Domino-ban, mint az XS-ben foglalt... szóval szerintem nincs értelme előfizetésre váltanom, rosszabbul járok. A korábbi években nem is volt vele gond, de tavaly már októberben elkezdte küldözgetni a rendszer a "január 16-án éjfélkor lejár..." üzeneteket. Kissé bosszantó. Második hiba, hogy január 16 éjfél az bizony nem január 16. 0 óra 0 perc 0 másodperckor van, hanem 23:59:59 után pontosan 1 másodperccel. A január 16. 0 óra 0 perc 0 másodperc az ugyanis január 15-e éjfél. Kérdem tehát, akkor január 16-án délután fél 1 körül mi a búbánatos fenének nem lehet egyeztetni? Harmadik hiba: érkezett SMS, benne egy kóddal, de semmi olyan infó, hogy arra szükség lenne. Korábbi években nem is volt. Hát töröltem, mert minek küldözgetnek nekem SMS-t, amikor tudom, hogy éjfélig van időm. De mint utólag kiderült, kellett volna az az SMS. Kösz. Azért ez nem ártott volna beleírni. Törölt SMS-t persze csak root-olt telefonon lehet külső alkalmazással visszaállítani, téglásítani meg nem kívántam a még egy hónapos sem eszközt, így ez az út bukta. Lássuk, mit tehetek még? Személyesen? Pandémia van, inkább kihagyom a tömeggel való találkozót. Telefonon? Telefonon a +36-80-630-045-ös telefonszámon minden nap 7 és 22 óra között. Ez a telefonszám belföldön díjmentesen hívható. Kérünk, hogy arról számról telefonálj, amelynek az adatait egyeztetni szeretnéd! Külföldről hívd a +36-30-344-0861-es számot! Aha, persze: az adategyeztetéshez szükséges hivatkozás címét sms-ben elküldtük. Megint csak nem vagyok kint a vízből. 1414, utolsó mentsvár. Robothang, mit szeretnék. Kicsit zavaró, de tőszavakban lehet vele beszélgetni. Végül az ügyfélszolgálatos hölgy segítségével, isten áldja, sikeres volt az egész procedúra. Mivel más lehetőség nincs, itt jelezném, hogy van még mit fejleszteni a dolgon. Egyfelől kérem, ne kényszerítőzzenek. Nem véletlenül nem vagyunk előfizetésesek és nem is akarunk azok lenni, hiába kezdenek minket SMS-ekkkel bombázni hónapokkal a lejárat előtt. Tudom, maguknak nem üzlet a Domino, de nekem meg az előfizetés nem az. Másodsorban ha az adott SMS-ben fontos információ van, azt kicsit nyomatékosabban kellene közölni. Mint írtam, már nem első alkalommal és nem az első Dominós telefonon végzek adategyeztetést, de eddig erre az 5 jegyű kódra nem volt precedens, és mint írtam, figyelemfelhívás sem, hogy az kelleni fog. Harmadrészt ha lehetséges az adategyeztetés telefonon is, akkor ne csak a hivatkozás elküldése történjen meg, mert azzal semmire nem jutunk. Remélem, valaki olvassa majd ezt a bejegyzést, mert látom, már igen régen készült az utolsó...