Appassionata

Tag
  • Tartalmak

    9
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Appassionata a fórumon

  • Rang
    Tudományos tag

Profil megtekintések

105 profilmegtekintés
  1. T. Telekom! Már többször bejelentettem, a legutóbbi alkalommal felvett, 111117205.2 sz. hibajeggyel kapcsolatban írták, hogy a hibát kijavították, de sajnos, ezzel ellentétben továbbra is fennáll. Tanácsuknak megfelelően az androidos telefonomat újraindítottam, sőt, önszorgalomból a Műsorújság appot is újratelepítettem, de az alkalmazásban az összes TV-műsor továbbra is egy órás eltéréssel jelenik meg (korábban) a valós TV-műsorokhoz képest, a TV-n lévő felvételek az appban nem látszanak, a távoli vezérlés funkció nem működik. Szemléltetésül mellékelek két mai képet, melyből látszik, hogy az appban az ATV Fórum c. műsora 8:15-kor kezdődik, a TV-képernyőn pedig látszik, hogy a valóságban 9:15-kor. Kérem, foglalkozzanak a problémával, és végre javítsák is ki, mivel ez az átalakítás előtt hibátlanul működött. Köszönettel Halmos Judit
  2. Nagyon köszönöm, a probléma mára megoldódott, nincs elcsúszás már a classica műsorúságban.
  3. Hogy világosabb legyen, mellékelek két képernyőképet, mindkettő a mai Classica TV-műsorról. Az egyik az eredeti Stingray Classica műsorújságja beállítva Magyarországra és a Magyar Telekomra, a másik a Telekom mai műsorújságja. Látható jól a pont 2 óra időeltolódás. Üdvözlettel H. J.
  4. Elküldtem, köszönöm.
  5. T. Telekom! Egy ideje tapasztalom, hogy a Stingray Classica csatorna műsora nincs szinkronban a műsorújsággal. Például az a műsor, ami a megjelenő műsorújságban 19 órára van írva, rendre csak 21 órakor kezdődik a valóságban. Más csatornán hasonló hiba nem jelentkezik. Ha a Stingray Classica weboldalán nézem meg a műsort, az a valóságot fedi. Kérem, szíveskedjenek javítani az erősen zavaró hibát.
  6. Köszönöm, a probléma megoldódott!
  7. A Műsorújság változtatással kapcsolatosan az alábbi észrevételeim, kérdéseim vannak. 1. A műsorújságban semmiféle változást nem tapasztalok 27-e óta. Vajon csak én vagyok így? 2. Eddig a Műsorújság applikáción keresztül képes voltam kezelni a TV-t, távolról felvételeket indítani, stb. Ez a lehetőség megszűnt. Csak nálam? 3. Honlapjukon tájékozódva megtaláltam, hogy újra össze kell rendelnem az appot a TV-vel, ezért leirtottam, majd újratelepítettem az appot, majd próbáltam összekapcsolni, először QR-kóddal, mejd manuálisan. A QR-kód beolvasása után helytelen PIN-kódra hivatkozva sikertelen volt a kísérlet, majd manuálisan próbálkozva kiderült az ok: a műsorújság PIN mezőben számok helyett "ERROR" bejegyzés szerepel. Mellékelem a képet. Túl vagyok a TV, a set top box és a router újraindításán, mi egyebet tehetnék még? Köszönet ha kapok valami segítséget.
  8. Köszönöm. Sajnos a Net Plusz az egyetlen, amely a címemen elérhető, az viszont édeskevés a streamelt koncertek és színházi előadások hibátlan lejátszásához. Eszerint tehát szolgáltatót kell váltanom, ha minőséget szeretnék? Szia Judit
  9. T. Telekom! A lakásunkban a helyileg elérhető Net Plusz vezetékes internet szolgáltatás sávszélessége sajnos nem elegendő a manapság egyre gyakoribb koncert- és színházi stream közvetítések hibátlan vételéhez. Van-e, lesz-e lehetőség nagyobb sávszélességű internet szolgáltatás eléréséhez Önöknél, mert más szolgáltatók bizony kínálnak gyorsabb netet. Köszönettel Judit