Tisztelt Telekom!
Most már tőbb mint másfél hónapja, hogy jeleztem a fenti hibát, de sajnos a telekomos műszakisoknak nem igen sikerül a hiba elhárítása. Nem lenne célszerűbb egy jobban felkészűlt műszakist megbízni a hiba elhárítására, hogy végre elhárúljon a jelzett hiba? A mobilomnál nem igen lehet a hiba, mert a nemrég vásárolt (2023-ban gyártott) androidos tabletre feltelepített tvgo alkalmazás is hasonló hibát jelez ha egy felvételt törölni akarok. Kérném a Telekom vezetőségét, hogy komolyabban vegyék az említett hiba elhárítását, és ne tompítsák a Telekom "fényét*, hiszen pár hónappal ezelött még tökéletesen hiba nélkűl működött a tvgo androidos mobilon, tabletten is, amit egy frissítéssel sikerűlt elrontaniuk a műszakisoknak.
Üdv; egy reménykedő felhasználó, Gayer Ferenc