ohej Posztolva ekkor: május 30. Jelentés Megosztás Posztolva ekkor: május 30. Mobilon a tvgo- t használva a felvételeket nem lehet törölni, törléskor azt az üzenetett kapom, hogy " A kérés nem végrehajtható" vajon mi lehet a gond? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Telekom Telekom szakértő Posztolva: július 18. Telekom Jelentés Megosztás Posztolva: július 18. (szerkesztve) Kedves Ferenc! Kérjük, Privát üzenetben írd meg a jegyazonosító számot, szívesen leellenőrizzük. ^Andrea Szerkesztve ekkor: július 18. Szerkesztő: Telekom szakértő megszólítás Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: május 30. Telekom Jelentés Megosztás Posztolva: május 30. Szia! Kérjük, hogy töröld, majd telepítsd újra az applikációt. Ezt követően próbáld meg újra a törlést! Köszönjük. ^Judit Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 ohej Posztolva: május 30. Szerző Jelentés Megosztás Posztolva: május 30. 5 órája, Telekom szakértő írta: Szia! Kérjük, hogy töröld, majd telepítsd újra az applikációt. Ezt követően próbáld meg újra a törlést! Köszönjük. ^Judit Köszi a választ, az applikáció törölve majd újra telepítve de a felvételek törlése továbbra sem lehetséges. Nemrég még tökéletes volt minden. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: május 31. Telekom Jelentés Megosztás Posztolva: május 31. (szerkesztve) Kedves ohej! Sajnáljuk a kellemetlenséget! Kérjük, hogy a következő adatokat küldd el nekünk privát üzenetben, hogy rögzíteni tudjunk egy hibabejelentést: § Telekom TVGO e-mail cím § MT ügyfél-azonosító/mobilszám § készülék operációs rendszer verziószám § készülék gyártója és típusa § Telekom TVGO alkalmazás verziószám § elérhetőségi mobilszám § internet elérés típusát Várjuk visszajelzésed. Köszönjük. ^Zsani Szerkesztve ekkor: május 31. Szerkesztő: Telekom szakértő Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 ohej Posztolva: július 13. Szerző Jelentés Megosztás Posztolva: július 13. Ekkor: 2023. 06. 01. at 8:42, Telekom szakértő írta: Szia! A fórumról elrejtettük a személyes adatokat tartalmazó üzeneted. Felvettük a kapcsolatot műszaki munkatársainkkal, amint kapunk információt jelentkezni fogunk. ^Zoli Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 ohej Posztolva: július 17. Szerző Jelentés Megosztás Posztolva: július 17. Tisztelt Telekom! Most már tőbb mint másfél hónapja, hogy jeleztem a fenti hibát, de sajnos a telekomos műszakisoknak nem igen sikerül a hiba elhárítása. Nem lenne célszerűbb egy jobban felkészűlt műszakist megbízni a hiba elhárítására, hogy végre elhárúljon a jelzett hiba? A mobilomnál nem igen lehet a hiba, mert a nemrég vásárolt (2023-ban gyártott) androidos tabletre feltelepített tvgo alkalmazás is hasonló hibát jelez ha egy felvételt törölni akarok. Kérném a Telekom vezetőségét, hogy komolyabban vegyék az említett hiba elhárítását, és ne tompítsák a Telekom "fényét*, hiszen pár hónappal ezelött még tökéletesen hiba nélkűl működött a tvgo androidos mobilon, tabletten is, amit egy frissítéssel sikerűlt elrontaniuk a műszakisoknak. Üdv; egy reménykedő felhasználó, Gayer Ferenc Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
ohej
Mobilon a tvgo- t használva a felvételeket nem lehet törölni, törléskor azt az üzenetett kapom, hogy " A kérés nem végrehajtható" vajon mi lehet a gond?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
6 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.