Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

OnlineAdat

Tag
  • Tartalmak

    4
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

OnlineAdat eredményei

Kutató

Kutató (2/13)

  1. Kapok választ a kérdésemre, megoldást a problémámra? Vagy itt megállt a csodálatos telekomnak tudománya és sz@rnak bele az egészbe? Mert ha így van akkor meg lesz keresve a Fogyasztóvédelem, az nmhh és a NAIH is. A telekom elégtelen internet szolgáltatásáért és az előfizető számára kihelyezett használhatatlan bughalmaz, végtelenségig lekorlátozott és lebutított, kifagyós Sagemcom 5670 ONT-ért, ami kapcsán 0 megoldással áll elő a telekom és szerelői.
  2. Szia! Mind az 5 porton ki lett próbálva 3 különböző kábellel 4 routerrel. 3 WR1043ND-vel v2.1/v3.0 és egy Archer C7 v2.1-el. Mindegyik router volt resetelve 100x, a sagem 5670 is. A hiba ugyan úgy fennáll mindig minden körülmények közt. A 4 router teljesen hibátlanul működik minden más szolgáltatónál, más típusú ONT-al. Ha nincs bridge mód akkor akkor mindenképp cseréltetni kell ezt az ONT-ot egy másikra, másik típusra márkára, mert így gyakorlatilag teljesen használhatatlan a telekom gigaerős net szolgáltatása. Ez a hiba másnál már 2 éve is jelen volt ugyanezen ONT-al és routerekkel, amit a telekomnak úgy tűnik 2 év alatt se sikerült megoldani. Ezt hol lehet kérni az ONT cserét? Mert az ügyfélszolgálat és a telekom üzlet dolgozói még azt se tudták mi az a NAT-olt IP. Nem hogy azt ennek mi a hátránya és hol lehet kérni publikus IP-t. Ezt önállóan képtelenek voltak megoldani. Az meg nonszensz az ügyfélszolgálatos és a telekom üzlet alkalmazottja és még a bekötést végző szerelő(k) is belekötnek abba minek akarok saját routert.
  3. Sziasztok! A következőben kérnék segítséget. Adott a telekom otthoni szolgáltatása, melyet a következőképp használok. A telekomtól kapott eszközön be van állítva a PPPOE Passthrough és az 1-es LAN portjára a saját routerem van csatlakoztatva és azon adom meg a felhasználónevet és a jelszót. Eddig egy Speedport entry i2 eszközöm volt a szolgáltatótól, de miután kiépítették az optikai hálózatot a lakóhelyemen, átváltottam arra. Meg is történt a beüzemelés, kaptam a speedport helyett egy Sagemcom F@st 5670 eszközt. Csak net és telefon van Tv nincs. Beállítottam ezen is a PPPOE Passthrough-t, 1-es proton rádugtam a routeremet. Na erre a Sagemcom úgy reagált, hogy kb 1-2 perc után totál kifagyott. Telefonhoz tartozó LED piros lett, power és PON ledek továbbra is zölden világítanak. Ilyenkor a webes felülete sem jön be a telekomos eszköznek. Újraindítás után megint 1-2-3 percig jó minden, aztán ugyanezzel a jelenséggel megszűnik minden. Speedtest vagy egyéb le és feltöltés esetén a művelet megkezdésekor 1 percen belül vagy azonnal kifagy a Sagemcom 5670. Ha viszont nem csatlakoztatom rá a saját routeremet, akkor újraindítás után jó minden, a PPPoE kapcsolatot a gépem építi fel, a router nincs a gép és az ONT között. Szembejött esetleg valakinek már ehhez hasonló hiba? Vagy csak az új Telekomos eszköz ennyire hulladékra sikeredett? Úgy tűnik, hogy egyszerűen a Sagemcom F@st 5670 eszköz finnyás a TP-Link TL-WR1043ND v2.1/v3.0 és a TP-Link AC1750 Archer C7 v2/v3 routerre. Mások is és Telekomos szakik is próbáltak segíteni, de csak nem akar együtt dolgozni ez a digitális elosztó az én routereimmel. Amik más szolgáltatóknál minden hiba és gond nélkül tökéletesen működnek, működtek. Többen azt a tanácsot adták kérjem át teljesen 100%-ra Bridge módba a Sagemcom F@st 5670 eszközt, az megoldja a problémát. Hogyan és hol kell kérni ezt a Bridge módba átrakást? Ha már a PPPoE Passtrought nem jött össze. Köszönöm előre is az esetleges válaszokat.
  4. Sziasztok! A következőben kérnék segítséget. Adott a telekom otthoni szolgáltatása, melyet a következőképp használok. A telekomtól kapott eszközön be van állítva a PPPOE Passthrough és az 1-es LAN portjára a saját routerem van csatlakoztatva és azon adom meg a felhasználónevet és a jelszót. Eddig egy Speedport entry i2 eszközöm volt a szolgáltatótól, de miután kiépítették az optikai hálózatot a lakóhelyemen, átváltottam arra. Meg is történt a beüzemelés, kaptam a speedport helyett egy Sagemcom F@st 5670 eszközt. Csak net és telefon van Tv nincs. Beállítottam ezen is a PPPOE Passthrough-t, 1-es proton rádugtam a routeremet. Na erre a Sagemcom úgy reagált, hogy kb 1-2 perc után totál kifagyott. Telefonhoz tartozó LED piros lett, power és PON ledek továbbra is zölden világítanak. Ilyenkor a webes felülete sem jön be a telekomos eszköznek. Újraindítás után megint 1-2-3 percig jó minden, aztán ugyanezzel a jelenséggel megszűnik minden. Speedtest vagy egyéb le és feltöltés esetén a művelet megkezdésekor 1 percen belül vagy azonnal kifagy a Sagemcom 5670. Ha viszont nem csatlakoztatom rá a saját routeremet, akkor újraindítás után jó minden, a PPPoE kapcsolatot a gépem építi fel, a router nincs a gép és az ONT között. Szembejött esetleg valakinek már ehhez hasonló hiba? Vagy csak az új Telekomos eszköz ennyire hulladékra sikeredett? Úgy tűnik, hogy egyszerűen a Sagemcom F@st 5670 eszköz finnyás a TP-Link TL-WR1043ND v2.1/v3.0 és a TP-Link AC1750 Archer C7 v2/v3 routerre. Mások is és Telekomos szakik is próbáltak segíteni, de csak nem akar együtt dolgozni ez a digitális elosztó az én routereimmel. Amik más szolgáltatóknál minden hiba és gond nélkül tökéletesen működnek, működtek. Többen azt a tanácsot adták kérjem át teljesen 100%-ra Bridge módba a Sagemcom F@st 5670 eszközt, az megoldja a problémát. Hogyan és hol kell kérni ezt a Bridge módba átrakást? Ha már a PPPoE Passtrought nem jött össze. Köszönöm előre is az esetleges válaszokat.
×
×
  • Új...