SzB

Tag
  • Tartalmak

    3
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

SzB a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. Hello, köszi a gyors és preciz választ! Azóta sikerült némileg előmozditani az ügyet, emitt részletezem a folyamatot, mint egyfajta visszajelzés és info a többi leendő megrendeő/ fórumozó számára szept 7: Rendelést sikerült leadni 1414en, kis technikai nehézséget követöen sikerült elmentenie a rendelést a kedves ügzintézőnek, eszközök várható kézbesitési ideje szept 9. szept 10: Szállitás nem történt meg, honlap szerint "Jóváhagyás alatt" van még, gyakorlatilag a folyamat legelején. Telefon 1414, vezetékes kollega továbbkapcsol mert ez mobilszolgáltatás. Mobilos kollega látja, sajnálja, "megsürgeti", ügyfél megnyugszik szept 15: Szállitás nem történt meg, honlap szerint "Jóváhagyás alatt" van még, gyakorlatilag a folyamat legelején. Telefon 1414 , már mobilos kollegát keresünk, de ö nemtudja mert vezetéskes szolgáltatás, továbbkapcsol. Új kollega tudja, nézi, megrendelést nem találja sem megrendelés azonositóval, sem kapcsolattartó telefonszámmal, érdeklődjek az időpontofoglalós telefonszámon ott sok a technikai szaki, oké király. Időpontfoglalós 0680204936t keressük, kedves kollegina nézi, nem találja, de tudja hogy hozzá csak a már jóváhagzott megrendelések futnak be, igy érthető hogy nem találja, de kapcsol valakit aki tudni fogja! yay 2. kollegina, elpanaszolom hogy ez a megrendelés megérzésem szerint a félig automatizált folyamatok útvesztőjében valahol beragadt, legyen olyan drága igazolja / cáfolja, lássuk a medvét. Kedves kollegina jelzi hogy tegnap volt rajta státuszváltozás (belső folyamat - ügyfél számára nem látható), úgyhogy be azért nem ragadt, legkésőbb csütörtögig lesz vele valami, ha mégsem telefonáljak ismét. szept 17: folyt köv, alig várom ---------------------------------------------- Bár a "projekt" az augusztus eleji megkezdése óta nehézkes, az ügyintézés folyamán mindeki üditően kedves és segitőkész, ami nagyban hozzájárul a tényhez hogy még nem kaptam még agyvérzést. Köszi
  2. Sziasztok! Településünk egy külsöbb részére nem jutott el semmilyen vezetékes szolgáltatás SZIP-pel sem, igy jogosultak körébe tartozunk a T SZIP Mobil szolgáltatására. Kedves ügyfeles hölggyel beszéltünk is, rendeltem (volna) is, ámbár a csomaghoz tartozó szerződésben foglalt eszközök(sim stick + lte stick fogadására alkalmas router) elmondása szerint átmenetileg nem elérhetőek és nem is tudja mikor lesz. Lekapnék én magamnak a polcról 2 eszközt (a csomagba foglaltak amúgy is elég gagyik (dwr118 + dwa182?)), de saját eszközt nem használhatok, T meg nem tud adni már sok hete, a homeofficolás meg elég körülményes VSATon :'( Gondolnám, hogy egy szerzodésben 2 termék nevét árirni nem 2 hónap és nem én vagyok az egyetlen megrendelö, aki miatt a teljes procurement folyamatot 0rol kellene elinditani Tehetek bármit az ügy előmozditásának érdekében? Köszi a tippeket előre is!
  3. Sziasztok! Nemrég költöztem Tinnye relatíve új külterületi lakoparkjába (10-20 család laik itt), ámbár telefonvonal, vagy bármi amin netetet lehet vinni nincs a póznákon és a mikohullámu net ami itt kizárólagosan elérhető minősíthetetlen, de cserébe drága. Benn a faluban viszont már vannak vonalak, cirka 3 kmre. Valalki tudja hogy mik a Telekom hálózatbővítés feltételei? Ök maguknak ütemezik ahonnan profitot remélnek, vagy külsö forrásból várják a bővítés költségeit (önkormánytati / EUs pályázati stb)? Kit kell noszogatni hogy elinduljon valami? :smileyfrustrated: Köszi a válaszokat előre is :smileyvery-happy: