kockasinges

Új tag
  • Tartalmak

    5
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

kockasinges a fórumon

  • Rang
    Tudományos tag
  1. Kedves Fórumozók! Az udvarunkban, annak szélén áll egy telefonoszlop, amire régebben még volt kötve egy kábel az utca túloldaláról, azonban nagyjából 8 éve ezt is levágták róla és azóta látszólag kihasználatlanul áll ott. Szeretném megtudni, hogy egy oszlop Telekom általi eltávolítása hogyan történhet meg, illetve honnan kaphatnék ebben a témában bővebb információt.
  2. Beállítások után újraindítás megtörtént, a SIM kártya alig 1 éves benne, cserélve volt. A hozzáférési pont adatainál külön kezelhető a két SIM kártya, illetve az azokhoz beállított hozzáférési pont nevek.
  3. Mobilnet szolgáltatásom van, pont ma kaptam az aktiválásról SMS-t. Másoknak megy itt a net. A beállításokat viszont megtettem. Szolgáltatói oldalról is kell valami?
  4. Az ügyfélszolgálaton megkapott információk alapján beállítottam a hozzáférési pont preferenciáit, viszont az adatkapcsolat engedélyezése után sincs netkapcsolat. Ugyanezen a mobilon egy másik szolgáltató mobilnetje probléma nélkül elérhető volt korábban.
  5. A fenti táblagéphez szeretnék segítséget a GPS alapú navigációhoz. Nagyon lassan talál GPS jelet, gyakorlatilag egyik navigációs app sem működik rajta megfelelően. A Sygic folyamatosan "pontatlan pozíció" hibaüzenetet dob, nem találja meg, hol tartózkodok épp. Hogyan lehetne ezt a hibát javítani?