utállak telekom

Új tag
  • Tartalmak

    6
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

utállak telekom a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. valószínűleg ez fog következni, mert eddig az említett megoldások egyike sem működik sem külön, sem együtt. aki meg továbbra sem tud mínuszozásnál többet hozzátenni a témához az folytassa csak nyugodtan. csak az inkompetenciáját igazolja :)
  2. ebben az esetben, tehát ha kizárólag átjáró funkciót tölt be a modem kell-e mást kapcsolgatni rajta? teszem azt DHCP-t ki kell-e lőni rajta? vagy ez nem feltétel?
  3. firmware frissítés központilag kérhető esetleg? erről nem tudsz valamit? csak mert nekem jelenleg 09021601.00.040 van és gondolom ezeknek szoftvereknek nincs különféle regionális alverziója. ergo már minden Speedport W 724V felhasználónak meg kellett volna kapnia bő fél év után a frissítést. viszont ennek semmi jele.
  4. reset alatt természetesen nem szimplán újraindításra gondolok. nyilván egy reboot nem nagy rizikó. de ha jól értelek, akkor a reset törli a belépési adatokat. erre voltam kíváncsi. más hálózati eszközzel egyébként nincs gond. egyedül a modem rondít bele az ilyen hálózati jellegű gondjaimba. mindenesetre köszönöm. a másik dologra: nyilván egy ilyen fórumra nem azért jár az ember, mert tetszik neki valami. sőt. nem akarok én semmiféle háborúzást. nem hiszem, hogy ne lenne a döntő többség számára ismeretes az, amit ez a cég kínál. azt se nagyon akarom elhinni, hogy másnak sosem volt gondja ezzel a szolgáltatóval akármilyen szolgáltatásukról is legyen szó. évek óta hallgatom, hogy mi nem jó ennél a cégnél. évek óta kerültem. aztán egy ideje sajnos kizárólag csak ez van. így most első kézből nyilatkozhatom állandó jelleggel ugyanazt, amit éveken át hallottam. hogy miért? mert képesek egy olyan lehalt Pirelli márkájú modemet rásózni a fogyasztóra, ami napi kétszer megfő? majd egy újraszerződést követően adnak egy ilyen modemet, ami ugyan igazán pofás, de még mindig eléggé 2000-es évek eleje. nem elég, hogy ez is napi egyszer minimum gondol egyet és olyan pingeket produkál, hogy hajam égnek áll, de egy GDrive letöltés úgy kiszorít mindent, hogy semmi másnak nem marad sávszélesség (tehát minden más online folyamat megszakad). és nem, félreértések elkerülése végett nem a Google hibája, hanem megint csak a szolgáltató sara, hogy egy ilyen eszközzel áld meg, ami 30 megabitet se tud normálisan priorizálni. aztán egyik barátomnál is nagyon alkotnak, masszívabb letöltések esetén elszáll az IPTV... és akkor ennek a szolgáltatásnak az árát még figyelembe sem veszem ennyi h-ü-l-y-e-s-é-g után, meg azt sem, hogy még mindig a MATÁV által lerakott kábeleken keresztül jut el hozzám az internet. és ahogy sejtem ez sokáig nem fog változni, mert híresen nem hálózatfejlesztő cégről van szó. tehát aki sikeresen magára vette a korábbiakat az valószínűleg eléggé jó tűrőképességgel rendelkezhet, vagy minimum nem ért ehhez az egészhez. nekem lényegében mindegy, de szinte minden magyar fórumon, ahol okkal kritizál az ember biztos, hogy van egy olyan réteg, aki igazából meg nem tudja mondani, hogy miért baj az, ha tényeket közölnek. pedig valószínűleg őket ez nem is érintheti mélyen, ergo boldog telekom előfizetők és okuk nem lenne itt mit keresni, főleg nem nyilakat nyomkodni okvetlenül. megjegyzem aki provokálni akarna az valószínűleg nem így tenné, pláne nem ekkora türelemmel. ha meg tényleg ilyen gyermekded dolgokon bukik el a válaszadás, hogy "de csúnya a neve" meg "csúnyákat ír"...hát akkor tényleg nem tudom mások melyik országban élnek.
  5. most komolyan van olyan gy*o*kér, aki azért néz be különböző fórumtémákba, hogy „lemínuszozzon”? ez aztán a nagy segítség. ezzel aztán nagyon hatékonyan lehet elfedni a valóságot, biztos sokat javul a színvonal és a minőség és eltünteti a tényeket. gratulálok.
  6. azon szerencsés felhasználók közé tartozom, akiknek szintén van ilyen hitvány sz@rja. gondom szintén portok kinyitásával van. próbálom magam túltenni és együtt élni a gondolattal, hogy 2015-ben még mindig ilyen undormány eszközöket biztosítva (ami gyanítom idén sem változott) meri bármiben is elsőnek nevezni magát a szolgáltató, így az érdekelne, hogy ha már reset-telni kell az eszközt ehhez, akkor mégis mely reset teszi helyre? szoftveres, tehát webadminon keresztül, vagy hardveres? továbbá reset után is megmaradnak-e a PPPoE adatok, vagy elő kellene varázsolni hozzá a szerződést, amin feltételezhetően eleve nincs rajta minden adat? vagy esetleg megmarad minden a kapcsolódáshoz szükséges beállítás? vagy lehet esetleg menteni a konfigurációt?