Mikee

Új tag
  • Tartalmak

    4
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Mikee a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. 2 napja a telefon kábel ki van húzva és egészen tetszik neki, ezóta nem is panaszkodott DNS hibára az okot nem értem de örülök nagyon! Az internet sebessége érthető módon nem gyorsult de egyelőre úgy tűnik, hogy az online játékoknál a pingem sem annyira magas! Ha bármi egyéb ötlet van megköszönöm szépen de az eddigi segítségekért is nagyon hálás vagyok! Btz nagyon szépen köszönöm!
  2. A telekom kiérkező munkatársai a telefonvonal meghagyásával és splitter használatával oldották meg az új HGW bekötését és mûködtetését ennek ellenére maga a telefon nem elérhető. Az internet és a telephony ledjei kialszanak az access led pedig villog. Sajnos a telefon kábel nélküli használatot csak később fogom tudni letesztelni.
  3. zte speedport entry 2i Egyszerre általában 1 eszköz csatlakozik de mikor megszakad, hiába próbálom semelyikkel sem elérhető (sem wifi, sem kábel). A telefont kihasználatlanság miatt lemondtuk a szolgáltatónál, de ettől függetlenül maga a telefon még kábellel együtt jelen van és a router beállításainál az áttekintő oldalon a voip fül alatt is látható egy regisztrált telefonszám. Igen próbáltam a google DNS szervereinek használatát és egyéb nagyobb DNS szerver címeket is kipróbáltam! A vonali adatok alatt pontosan mit kell értenem? A vezetékek kb 8 évesek és eddig nem tapasztaltunk hibát vezetékekkel (az új modem előtt).
  4. Sziasztok! Kb fél éve jött egy ZTE modem mivel a telefon kiment a házból. Ezután rögtön kezdődtek is a problémák. Először csak az internet gyorsaságával volt gond. Alapvetően 20 megás netről beszélünk amiből egészen jól ki is jött kb 15-6 mega. Ez a 15-6 megás net mára már csak 7 megás lett emellett kb 45 percenként DNS hibára panaszkodva elmegy a net és kell neki 4-5 perc mire újra elérhető lesz. Ha ez a hiba nem jelentkezne akkor sem igazán használható az internet, főleg nem játék közben. Az hogy maga a net sebessége nagyon alacsonyan van h(ogy csak 4,5 mega körül mozog) a ping akkor is hatalmasan magas. Az ügyfélszolgálattal 4 alkalommal beszéltünk és sosem történt érdemi változás, pedig az 4- ből pár alkalommal el is mondták, hogy a hiba náluk keresendő. A modem a "digitalizálás" miatt lett lecserélve. A segítséget előre is köszönöm!