Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

zsiga68

Tag
  • Tartalmak

    22
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

zsiga68 eredményei

Tudományos tanácsadó

Tudományos tanácsadó (6/13)

  • Közösségépítő

Összes kitűző

  1. Szép napot. Párom társkártyás és az édesanyja a főkártyás. Párom szeretne egy saját előfizetést de szeretné megtartani a mostani telefonszámát. Volna erre valami lehetőség? Köszönöm a választ.
  2. zsiga68

    Dominó Most megszüntetése

    Zoli62@ Majd most fogod... https://www.telekom.hu/lakossagi/szolgaltatasok/mobil/domino-dijcsomagok/domino-most
  3. zsiga68

    Dominó Most megszüntetése

    Semmi gond a megszünéssel hisz tudtuk hogy ez be fog következni. Nem is ezt írtam. Csak a bekapcsolás okoz gondot egyeseknek./Nekem nem hisz ma meg is tettem./ De ha így is meg lehet oldani az sokaknak nagy segítség lehet. Kösz a tippet.?
  4. zsiga68

    Dominó Most megszüntetése

    Sziasztok. Elég érdekes ez a szűrés. Azokat kizárják kiknek nem okos a telefonuk. Az én édesapám 80 felett van,igaz okos a telefonja viszont Ő már nem annyira hogy egy ilyen alkalmazásban megtaláljon bármit és azt havonta aktívvá tegye. Szóval nem átgondolt ez az egész a Telekomtól. De még felülbítálhatják ezt.
  5. Gondolom a régi felhasználó nevére történt az adategyeztetés és nem a mostanira. Várjunk egy kicsit és a nálam jobban hozzáértők elmondják neked hogy mit tehetsz. De valószínűleg jelezni kell ki használja a kártyát és jövőre arra a névre egyeztetni.
  6. Azért nem tiltják le "rendesen" mert lehetőséget adnak hogy igény szerint vissza lehessen állítani a használatát. Ha nem szertnéd akkor egy idő után automatikusan kivonják a rendszerből. Ha gondolod vágd kettén vagy "kerék alá tették,onnan kivették".. De bármit csinálsz a kártyával az a státuszát nem változtatja meg a Telekomnál. Max a méretét... UI. Én lereszelném. Az olyan nyugtató folyamat.
  7. Szerintem be kell lépned online felületen a Telekomhoz és megnézni a rögzített adatait a kártyának. Ha a szerződő fél Te vagy akkor szerintem több teendőd nincs ez ügyben és okafogyott még külön bármilyen igazolás erről. / Amikor belépsz kiírja hogy üdvözöljük XY./
  8. Pár éve jeleztem egy ügyfélszolgálaton hogy én vagyok a kártyafelhasználó és nem az aki a szerződést kötötte./Ajándékba kaptam a kártyát és a telefont/ Ekkor kaptam erről egy hivatalos iratot hogy én vagyok a felhasználó de szerződést nem lehetett módosítani ezért az maradt a vásárló nevén. A mostani regisztrációt online felületen végeztem el és módosult a szerződő fél neve az enyémre. Tehát nem kellett senkinek a személyes megjelenése az ügygélszolgálaton.
  9. Szia. Akkor a Te nevedre kell regisztráltatni és átírják a szerződést a nevedre. Nálam így volt.
  10. Az én logikám szerint az "Általános hiba" üzenet /ezek szerint van ilyen/ semmire nem használható mivel semmilyen infót nem ad a hibáról vagy annak az okáról. Mindenesetre üdvözlöm a programozót aki ezt így összehozta.
  11. Sziasztok. Az imént jött meg sms-ben a visszajelzés: "Kedves Ügyfelünk! Domino SIM kártyája adategyeztetése sikeres volt, Önnek jelenleg további teendöje nincs! A limit ellenörzés még folyamatban van, mely után további tájékoztatást fogunk küldeni. Köszönjük együttmüködését! Üdvözlettel: Telekom" Akkor már csak a szerződő fél módosítását várom..
×
×
  • Új...