Amúgy én is kíváncsi lennék, hol lehetne az alválalkozókra panaszt tenni. Beszéltem egy pár telekomhoz közeli emberkével, nem tudta, vagy nem akarta megmondani. Többször akartam én is bővítést kérni, kijöttek (kertes övezet) bedudáltak, még csak ki sem száltak a kocsiból, ablakot lehúzva közölték, hogy itt ezt nemlehet bekötni, mert nincs szabad érpár. Kérdem tőlök, közben mutatom, hogy csak körbe kell nézni, vagy 3 helyen is a régi, évek óta lakatlan üres házról az oszlopra van feltekerve a kábel, hogy azokkal mi van? Válasz: ők avval nem foglalkoznak, meg nehogy én mondjam már meg nekik. Kialakult egy kissebb vita, és elküdtem őket. Rá kéthétre küldött a telekom egy levelet, hogy törölték a rendelést, mert nemhagytam őket megcsinálni! Mert még ki sem száltak a kocsiból! Kérdem én: a műszaki osztályon akik kiállítják a munkalapot nem tudják hogy mennyi érpár van felém?? Vagy a nagyokos alvállalkozó, aki majdnem napi szinten itt van a településen, és kijön akkor rögtön tudja az autóból kiszálás nélkül, hogy itt nincs szabad érpár, akkor reggel mi a jó istenért veszi fel a munkalapot??? Ott helyben nem tudja közölni, hogy ezen a cimen, ezt nem lehet kivitelezni?? Ezt a hozzá állást egyenlőre nem értem, s kinek panaszt tenni sem, itt az alvállalkozó a kiskirály!