Sziasztok!
Múlthét csütörtökön telefonon intéztem egy csomagmódosítást, a korábbi Netmánia L csomagot váltottam Net S Pluszra. Az ügyfélszolgálaton azt mondták, hogy a Net S Plusz az egy korlátlan csomag és a sávszélességet csak a vonal korlátozza (nyilván olyan helyen adják, ahol a gyakorlati maximum amúgy sem túl magas, mint nálunk).
A probléma az, hogy a Netmánia L az egy kínált 30/5-ös csomag volt a leírás szerint, nálunk 30/10 volt elérhető stabilan, soha nem mértem ennél kevesebbet. Tehát 30/10-et legalább tud a vonal, ezzel szemben váltás óta a "korlátlan" Net S Plusz-szal csupán 22/3 Mbit/s-ot mérek. Adtam neki pár napot, de azóta is stabilan 22/3. Már így is jócskán többet fizetünk, mint amennyit kellene, mert a 150 Mbit-es Net S csomagot forintra azonos áron hírdetik a honlapon, mint a Net S Plusz-t és akkor még az eddigi (alapvetően sem túl magas) 30/10-et sem kapom meg. Hálózatfejlesztés sincs tervben a városban a honlap szerint, szóval ez így nagyon nincs rendben.
Megéri ezzel az ÜFSz-re telefonálni, vagy csak legyintenek egy jót, hisz a hűségidő lejárta előtt úgysem tudok kilépni?