Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

szabofe

Tag
  • Tartalmak

    10
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Profil megtekintések

Nem engedélyezted ezt a funkciót, ezért nem látod, hogy ki tekintette meg a profilodat a közelmúltban.

szabofe eredményei

Tudományos tag

Tudományos tag (4/13)

  1. Tisztelt Telekom Vezetőség! Úgy látszik, hogy Önök még mindig nem jutottak el odáig, hogy emailban küldött válaszaikban is beismerjék az adategyztetésel kapcsolatos hibájukat. Azokban az esetekben, melyeknél kiderült, hogy volt személyes egyeztetés és Önök is beismerték ezt és vissza is kapcsolták a szolgáltatást és jutalom-perceket adtak az érintetteknek, még mindig a következő tartalmú üzeneteket küldik (2017.07.10. 13:09): **********************Idézet Begin********************** TISZTELT Szabó Ferenc, KEDVES ELŐFIZETŐNK! Köszönjük észrevételét! Tájékoztatjuk, hogy Nyilvántartásunk szerint a hívószámát már visszakapcsoltuk, az új Domino előfizetői szerződés létrejött. Előfordulhat, hogy technikai okokból tévesen került felfüggesztésre a megadott telefonszám. Fontos, hogy a korábban választott szolgáltatások, kiegészítő opciók (pl. Maraton adatcsomag, Domino Most) nem kerülnek rá automatikusan az új előfizetésre, de a korábbi egyenlegét természetesen felhasználhatja az új előfizetésével. További információkért javasoljuk, hogy keresse fel a Gyakori kérdéseket, ahol összegyűjtöttük Ügyfeleink leggyakoribb kérdéseit az adategyeztetés témájában. Az okozott kellemetlenségekért elnézését kérjük! Megértését köszönjük! ******************************* Idézet End ******************************* Tisztázzunk valamit: Nem jöhetett létre új szerződés, mert az Önök saját hibájukból szakították meg a szolgáltatást, azaz GONDATLANSÁGBÓ KÖVETTEK EL SZERZŐDÉSSZEGÉST, ami nem szerződés megszünést jelent! Tehát az érintett ügyfelek a hiba korrigálása után jogosultak minden kiegészítő opcióra továbbra is! Nagyon itt lenne az ideje annak, hogy a belső szervezetükben is tudatosítsák az általam fent leírtakat és ennek megfelelően végeznék a további munkájukat, fogalmaznák meg válasz-üzeneteiket! Tisztelettel és eddig még türelemmmel: Szabó Ferenc Megj: Úgy érzem, hogy az Önök presztizsének is többet használna ezt nyilvánosan végre tisztázni (esetleg nem a jogászokkal kerestetni tovább a kibúvókat stb...stb...). Ha lehet Önök is olvassák el a következő időrendi eseménysort.
  2. @Teutone Egyik sem, inkább olvasd el az én történetem kronológiai sorrendben... Üdv. Mindenkinek, de főleg azoknak, akik még mindig kűzdenek!
  3. @arlika T. arlika! Hogy áll a problémád? Nekem ma délelőtt 9:00-ra a harmadik szám is működik egy a " +36-80-630-045 " számon harmadikra elért nagyon kedves ügyintéző hölgy segítségével. Mindezt újabb adategyeztetés, opció-vesztés nélkül - a korábbi nappokban küldött három email után - ma reggel sikerült a fent látható számot a néma készülékről történő felhívással . Kiegészítésként két készülékre még 30 napos érvényességű 100 perc lebeszélési lehetőséggel Ha még nincs siker, próbáld Te is...
  4. @arlika Azért ez is érdekes... Ha maradt erőd, nézz át a szolgáltató Facebook oldalára is... Mi hamarabbi eredményt!
  5. @T2T Egyet értek a hozzászólásoddal, de én nem szeretnék átmenni másik szolgáltatóhoz, mivel több mint 10 éve vannak meg ezek a körzet-számok a családomban és a rokonok, barátok, ismerősök / "ismeretlenek" ezeket ismerik és tárolják a telefonlistájukban. Ha megváltoznak a körzetszámok nem fognak elérni bennünket (NET-en, telefonlistákban kellene átírni). Miért van, hogy személyes átírásnál bejöttek a problémák, túl azon, hogy nem voltak hajlandóak egy írásos igazolást adni az egyeztetés tényéről? Bár nem ismerem a számítógépes rendszerüket, de szerintem: 1. Lehet programozási hiba 2. Lehet, hogy miután az illető ügyintéző bepötyögte az adatokat vagy nem tett pipát az egyeztetve checkbox-ra vagy elfelejtette lementeni a változásokat. Ezt csak a cégek belső ellenőre és vezető számítástechnikusa tudná kideríteni (ha egyáltalán a rendszerben ez tárolt és kiderítheő). Végezetül én személy szerint várok pár napot, mivel a cégnek írt harmadik email-ra reagáltak, azaz elküldték nekem az általam írt teljes üzenetet végén a következő megjegyzéssel (bár nem tudom a hamarosan hány napot jelent): Ügyintézőnk hamarosan válaszol megkeresésére! Addig is szíves türelmét kérjük, és figyelmébe ajánljuk további elérhetőségeinket, valamint lakossági, illetve üzleti témájú Gyakori Kérdéseinket, ahol további hasznos információkat talál.
  6. @btz Idézet Töled -> ha kitartóbban nyüstóled volna a vonalat Hogy Te milyen okos vagy? Mint írtam vala, négy számot is próbáltam (lásd feljebb) eredménytelenül és ha nem lenne számodra világos -> A hibát a szolgáltató követte el és a szolgáltató kell hogy kijavítsa, nem pedig én újabb adategyeztetéssel vagy új szerződéssel három számra is. És lehet, hogy ha okosabb és széles látókörűbb lennél - lettél volna - akkor másképp nyilatkoznál...
  7. Mivel egyik számon sem 80-630-045, 1414, 1777,1430() sikerült eredményesen felvenni a kapcsolatot egy ügyintézővel (emberrel, nem automatával), ezért T-mobil Chat-segítőjéhez fordultam a következő eredménnyel: info a 10:03, július 3: Üdvözlünk a Telekom online világában! Köszönjük, hogy kapcsolatba léptél velünk. Ügyintézőnk hamarosan jelentkezik. A beszélgetést tegeződve folytatjuk, amennyiben ez nem megfelelő, kérjük, jelezd munkatársunknak. info a 10:03, július 3: A kapcsolat Maya ügyintézőnkkel létrejött. Maya a 10:03, július 3: Maya Üdvözöllek! Maya vagyok, miben segíthetek? Szabó Ferenc a 10:06, július 3: Szeretném tudni mikorra várható az április 7-én balatonbogláron személyesen adategyeztetett számok (Nevem és két telefonszám és Fiam neve és száma) visszakapcsolása. Maya a 10:07, július 3: Maya Egyik számra sem volt sikeres az adategyeztetés, sajnálom. Maya a 10:07, július 3: Maya Jelenleg a 1414-es számon és üzletben, 07.05. után online is lesz rá lehetőség. Szabó Ferenc a 10:10, július 3: Ez aztán hozzáállás. És erről miért nem értesítettek? Az egyeztető hölgy mindentón okmányt elkért és azt mondta rendben és hogy erről nem kell papír sem Maya a 10:11, július 3: Maya Nagyon sajnálom, de nem tudom megmondani. A rendszer szerint sikertelen volt, én csak ennyit látok. Maya a 10:11, július 3: Maya Az okozott kellemetlenségért elnézésedet kérjük! Szabó Ferenc a 10:11, július 3: Ráadásul az egyik számon névátírást is elvégzett, mert anno még a cégemen keresztűl vettük Szabó Ferenc a 10:11, július 3: És moist mit csináljak az elnézéssel? Szabó Ferenc a 10:11, július 3: A hibát Önök követték el.. Szabó Ferenc a 10:12, július 3: És én hozzam rendbe? Szabó Ferenc a 10:12, július 3: Milyen szolgáltatás ez? Maya a 10:12, július 3: Maya Ne haragudj, de én nem látom, hogy a kolléga mit csinált az egyeztetéssel. Sajnos chatben adatvédelmi okok miatt erre nincs lehetőség. Ha lenne, szívesen segítenék. Szabó Ferenc a 10:13, július 3: És akkor most forduljak a bírósághoz, hogy az ügyet lerendezzük? Maya a 10:14, július 3: Maya A bíróság sajnos ilyen ügyekkel nem foglalkozik. De ha a 1414-es számot felhívod, kollégák rendezni fogják. Vagy üzletben is megteszik. Szabó Ferenc a 10:15, július 3: Köszönöm az eredményes segítségét. További Jó Passzív Segítést Kívánok! Maya a 10:15, július 3: Maya Sajnálom, de itt többet nem tudunk tenni. Maya a 10:15, július 3: Maya További kellemes napot kívánok! Maya a 10:15, július 3: Maya ********* Ezek után biztosan az lesz mindenkinek, aki hasonlóan járt *************
  8. +36-80-630-045 Nagy kamu a telefonszám, torz a hang és hosszú tájékoztató bla.bla után közölte próbáljam később. Mivel aTelekom követett el GONDATLANSÁGBÓL SZERZŐDÉSSZEGÉST, ezért nem kívánok új szerződést kötni (május elején személyesen egyeztettünk három családban lévő számot), hanem azonnali aktiválást és kártérítést követelek mind a háromra. Az sem ártana, ha a Tisztelt Telekom megkeresné adatbázisában a számokhoz május elején bevitt adatokat és azokról egy megerősítő, kinyomtatott szerződést küldene postán (vagy emailban) a részünkre.(A három számot már tegnap elküldtem egy panaszos email.ben). Kérdés: Úgye telefonszámonként minden kikapcsolt napra 1000.1000 FT feltöltést fogunk kapni ingyenesen kártérítésként a bepereléstől történő elállás fejében?
  9. :BTZ-nek: Akkor az ügyfelek a hibásak és nem a szolgáltatók alkalmazottai, nyilvántartás, számítógépes rendszer... Ez aztán a gondolkodási csavar...
  10. Akkor mi mire számíthatok (harmadmagammal), mert mi csak május elején voltunk benn a balatonboglári ügyfélszolgálaton és egyeztettük az adatokat? Minden rendben lesz, nincs további teendőnk és nem adtak róla semilyen igazolást (már mint az egyeztetés megtörténtéről), mondván arra semmi szükség... Mit lehet mondani az ilyen szolgáltatásról?
×
×
  • Új...