T2T

Adategyeztetés megvolt mégis tiltották a kátryám

Kérdés

Január végén személyesen egyeztettem a feltöltőkártyám adatait, ennek ellenére ma letiltották a kártyám. Ügyfélszolgálatot nagy nehezen elértem, azt mondták hogy valóban sikeres volt az adategyeztetés, de technikai hiba miatt letiltották a kártyát. Az ügyfélszolgálatosnak nincs jogosultsága engedélyezni, azóta már ez ügyfélszolgálatot sem tudom hívni (másfél órája már hallgatom az automatát). Nagyon kéne a szám, a működő SIM, de tehetetlen vagyok. Nem én vagyok a hunyó, hanem a telekom, mégis én szívok vele.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

39 válasz erre a kérdésre

Posztolva: (szerkesztve)

Tisztelt Telekom Vezetőség!

Úgy látszik, hogy Önök még mindig nem jutottak el odáig, hogy  emailban küldött válaszaikban is beismerjék az adategyztetésel kapcsolatos hibájukat. Azokban az esetekben, melyeknél kiderült, hogy volt személyes egyeztetés és Önök is beismerték ezt és vissza is kapcsolták a szolgáltatást és jutalom-perceket adtak az érintetteknek, még mindig a következő tartalmú üzeneteket küldik (2017.07.10. 13:09):

**********************Idézet Begin**********************

TISZTELT Szabó Ferenc,
KEDVES ELŐFIZETŐNK!

Köszönjük észrevételét!

Tájékoztatjuk, hogy Nyilvántartásunk szerint a hívószámát már visszakapcsoltuk, az új Domino előfizetői szerződés létrejött. Előfordulhat, hogy technikai okokból tévesen került felfüggesztésre a megadott telefonszám.

Fontos, hogy a korábban választott szolgáltatások, kiegészítő opciók (pl. Maraton adatcsomag, Domino Most) nem kerülnek rá automatikusan az új előfizetésre, de a korábbi egyenlegét természetesen felhasználhatja az új előfizetésével.

További információkért javasoljuk, hogy keresse fel a Gyakori kérdéseket, ahol összegyűjtöttük Ügyfeleink leggyakoribb kérdéseit az adategyeztetés témájában.

Az okozott kellemetlenségekért elnézését kérjük! Megértését köszönjük!

******************************* Idézet End *******************************

Tisztázzunk valamit:

Nem jöhetett létre új szerződés, mert az Önök saját hibájukból szakították meg a szolgáltatást, azaz GONDATLANSÁGBÓ KÖVETTEK EL SZERZŐDÉSSZEGÉST, ami  nem szerződés megszünést jelent!

Tehát az érintett ügyfelek a hiba korrigálása után jogosultak minden kiegészítő opcióra továbbra is!

Nagyon itt lenne az ideje annak, hogy a belső szervezetükben is tudatosítsák az általam fent leírtakat és ennek megfelelően végeznék a további munkájukat, fogalmaznák meg válasz-üzeneteiket!

Tisztelettel és eddig még türelemmmel: Szabó Ferenc

Megj: Úgy érzem, hogy az Önök presztizsének is többet használna ezt nyilvánosan végre tisztázni (esetleg nem a jogászokkal kerestetni tovább a kibúvókat stb...stb...). Ha lehet Önök is olvassák el a következő időrendi eseménysort.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: szabofe

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Azt szeretném tudni, hogyan sikerült, nekem nem fogadta a hálózati telefonról váló próbálkozást.  Nem találtam olyan telefonszám, amely rögtön valamennyi ügyfelszolgálást lehet elérni. Szabofe - varázsló vagy boszorkány vagy?

"Nekem ma délelőtt 9:00-ra a harmadik szám is működik egy a " +36-80-630-045  " számon harmadikra elért nagyon kedves ügyintéző hölgy segítségével. Mindezt újabb adategyeztetés, opció-vesztés nélkül - a korábbi nappokban küldött három email után - ma reggel sikerült a fent látható számot a néma készülékről történő felhívással ."

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Kedves szabofe! Bocsánat, de még nem tudok egyenesen válaszolni neked, kicsit új még nekem ez az egész. Nagyon szépen köszönöm az érdeklődésedet, és a segítségedet. Valami csoda folytán ma reggelre van vonala ismét édesanyámnak, és vissza kapta a beállított opciókat, de ezen kívül semmi mást, gondolom amit kértem kivizsgálást még mindig folyik, de nagyon kíváncsi leszek rá, hogy mit fognak mondani, azon kívül, hogy sajnálják. De a legfontosabb, hogy végre biztonságban tudom édesanyámat, mert ismét elérhető! Nagyon köszönöm Neked a segítségedet, és a támogatásodat. Szép napot kívánok Neked is és mindenkinek! Zs

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

@arlika

T. arlika!

Hogy áll a problémád?

Nekem ma délelőtt 9:00-ra a harmadik szám is működik egy a " +36-80-630-045  " számon harmadikra elért nagyon kedves ügyintéző hölgy segítségével. Mindezt újabb adategyeztetés, opció-vesztés nélkül - a korábbi nappokban küldött három email után - ma reggel sikerült a fent látható számot a néma készülékről történő felhívással .

Kiegészítésként két készülékre még 30 napos érvényességű 100 perc lebeszélési lehetőséggel

Ha még nincs siker, próbáld Te is...

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Kedves szabofe! Nagyon szépen köszönöm, megnézem! Köszönöm a segítséget, igazán kedves vagy, hogy törődsz a problémámmal, holott van neked is gondod!

Szép napot kívánok! Zs

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ismét Üdvözletem mindenkinek!

A korábbi üzenetemhez annyit szeretnék hozzá tenni, hogy ma lejárt a 72 óra, és az ismételt telefonálásnak az lett az eredménye, hogy a 80-as számon azt mondták, hogy nagyon sajnálják de ismét valami történt, mert továbbra sem érvényes a regisztráció amit szombaton ők csináltak. Újra kell adatot egyeztetni,  jelzem hogy most már  harmadszorra,  és ismét 72 óra amíg lesz édesanyámnak vonala.  Hívjam a 1414-et. Hívtam ahol azt mondták, hogy ez nagyon érdekes, mert hogy nem igazán találkoztak ilyennel, hogy már a második regisztráció után még mindig nem érvényes az adategyeztetés, úgyhogy ismételten meg kell csinálni.. Szóval ez már azért mindennek a teteje. Ja és jövőre remélik, hogy ilyen már nem lesz. Azt gondolom, hogy nagyon sok ügyfél máshol lesz jövőre.  Kérdezem én, hogy meddig lehet szórakozni ezzel, és meddig lehet a hibát, hibával tetézni, és próbálok nagyon türelmes lenni, de már nem nagyon megy ennyi probléma után. Ismét felvették a jegyzőkönyvet, és ismét kivizsgálják, de minek amikor semmi sem változik, és senki sem tudja, hogy mi is a probléma, és hogyan lehet rajta segíteni. Hányszor lesz 72 óra, úgy hogy semmi gond nincs velem, és az adataimmal azt mondták az ügyfélszolgálaton? Ha így haladunk, addig húzzák a 72 órákat amíg végleg megszűnik a szám?! Kérik az elnézést, de attól még nem lesz megoldva a probléma, és senki sem tud semmit tenni, csak újra és újra felvenni az adatokat, és újra és újra indítani a 72 órát. Köszönöm, hogy mindezt megoszthattam. Zs

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

@T2T

Egyet értek a hozzászólásoddal, de én nem szeretnék átmenni másik szolgáltatóhoz, mivel több mint 10 éve vannak meg ezek a körzet-számok a családomban és a rokonok, barátok, ismerősök / "ismeretlenek" ezeket ismerik és tárolják a telefonlistájukban.

Ha megváltoznak a körzetszámok nem fognak elérni bennünket (NET-en, telefonlistákban kellene átírni).

Miért van, hogy személyes átírásnál bejöttek a problémák, túl azon, hogy nem voltak hajlandóak egy írásos igazolást adni az egyeztetés tényéről?

Bár nem ismerem a számítógépes rendszerüket, de szerintem:

1. Lehet programozási hiba

2. Lehet, hogy miután az illető ügyintéző bepötyögte az adatokat vagy nem tett pipát az egyeztetve checkbox-ra vagy elfelejtette lementeni a változásokat. Ezt csak a cégek belső ellenőre és vezető számítástechnikusa tudná  kideríteni (ha egyáltalán a rendszerben ez tárolt és kiderítheő).

Végezetül én személy szerint várok pár napot, mivel a cégnek írt harmadik email-ra reagáltak, azaz elküldték nekem az általam írt teljes üzenetet végén a következő megjegyzéssel (bár nem tudom a hamarosan hány napot jelent):

Ügyintézőnk hamarosan válaszol megkeresésére! Addig is szíves türelmét kérjük, és figyelmébe ajánljuk további elérhetőségeinket, valamint lakossági, illetve üzleti témájú Gyakori Kérdéseinket, ahol további hasznos információkat talál.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

DOMINO ADATEGYEZTETÉS

Amennyiben nem végezted el az adategyeztetést, de szeretnéd a korábbi telefonszámoddal újra használni a Domino kártyád, az SMS-ben kapott kóddal szeptember 30-ig új Domino előfizetői szerződést köthetsz 

Amennyiben elakadsz, kérjük, nézz be az ezzel kapcsolatos témakörünkbe, és ha nem találod a választ, kérdezz, a fórumközösség segít!

Figyelem, a Domino adategyeztetéshez nem kell SMS-t küldened!  Az erre épülő csalásról további részletek itt.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Üdvözletem!

Annyit szeretnék hozzá fűzni az előttem szólókhoz, hogy maximálisan igazuk van, és amit a Telekom

megengedett most magának, az a mai szolgáltatási díj fényében nagyon szomorú. Több mint 20 éve vagyok

hűséges hozzájuk, nem kevés a havi díj amit fizetek nekik minden hónapban, és az egész családom is így van

ezzel. Édesanyám még feltöltős, és március 16-án bementem személyesen az ügyfélszolgálatra hogy megoldják

a regisztrációt a nevem alá, nehogy valamit rosszul csináljak. Ott meg is oldották a gondomat, legalábbis azt hittem.  Majd továbbra is kapott sms-t édesanyám, így felhívtam az ügyfélszolgálatot májusban, hogy nézzenek már legyenek kedvesek utána, hogy minden rendben van-e, ahol azt mondták hogy igen, minden oké már az én nevem alá be van regisztrálva. Majd júniusban ismét az sms jött, és megint telefonáltam, ahol megnyugtattak, 

hogy minden rendben van. Erre szombaton a szívbeteg, és balesetben megsérült édesanyám számát

megszüntették! Több órás, és ez most nagyon komolyan, több órás telefonálás, és kapcsolgatás után, felvették a jegyzőkönyvet, a panaszommal majd közölték, hogy az ügyfélszolgálat látja azt hogy a nevem alatt be van

regisztrálva, de ahol ezt kikapcsolták ott a 80-as számon nem! Na ez az érdekes! Sajnálják, tévedtek, hibáztak, majd 72 órán belül új regisztrációt követően visszakapja édesanyám a vonalat és ezzel el van minden rendezve!

Ja! És amilyen eddig beállított szolgáltatásai voltak, azokat újra kell kérnie, mert hogy az nem kerül vissza

automatikusan! Én meg kapjak idegrohamot, hogy édesanyámmal ha történik valami nem tud értesíteni senkit! Akkor is gondolom, hogy nagyon sajnálnák! Ma már lejárt a 48 óra, de még mindig semmi. Gondolom, hogy annyira tévedtek, és annyira sajnálják, hogy simán a 72 óra utolsó percét is ki fogják várni. Ha én tévedtem volna, meg is érdemelném teszem hozzá!

Ja! Még azt is mondták, ha véletlenül mégsem kapná vissza 72 órán belül, akkor telefonáljak újra!

Hányszor fogják a 72 órát indítani?

Nagyon kíváncsi leszek rá, hogy ezután mi lesz, kikértem a hanganyagokat és mivel márciusban foglalt

időpontom volt, így azt is tudom igazolni, de hogy ezt nem hagyom annyiban az tuti! Ezt csak azért szerettem

volna megosztani, mert látom hogy nem vagyok egyedül ezzel a problémával, nem lehet ennyiben hagyni, és

mindig mindent lenyelni, és valahogy nem vígasztal, hogy más szolgáltatónál is tévednek, ami valóban így van, de ekkorát, és ilyen eljárással?!? Köszönöm, hogy mindezt leírhattam! Zs

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Volt a terv és b terv. A flegma hozzáállással valamilyen szinten egyetértek. Mostanában az élet számos területén kezd elharapózni, hogy akkoris felteszik a kezüket azok, akik valamit szolgáltatnak, hogy nem mi vagyunk a hibásak  ,ha  alapvetően ők tehetnek róla, illetve másra mutagatnak.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Azzal senki sem vitatkozik, hogy nem hibázhat a szolgáltató, de itt alapvetően nem egyszerű tévedésről van szó. Sokszoros emberi hanyagság történt, ráadásul a mobilszolgáltatás 2017-ben nem egy kegy, hanem egy nagyon komoly közüzem, gondoljunk csak bele, hogy bizonyos helyzetekben akár nagyon komoly pénzek, emberéletek is függhetnek tőle, joggal várják el az emberek, az előfizetők hogy működjön. Ráadásul itt most nem az reklamál, aki trehány volt és nem regisztrált, hanem olyanok, akik komolyan vették a rájuk kényszerített kötelezettséget, elmentek (akár többször is) elvégezni a regisztrációt, ezért joggal gondolhatták, gondolhatják, hogy a szolgáltató is hasonló körültekintéssel jár el, de nem így történt.

Csak halkan kérdezném:

- Ki és hogyan tesztelte le a folyamat működését, ez esetleges hibakezelést szolgáltatói oldalról. Készült terv a problémák kezelésére, volt kommunikálva ügyfélszolgálat, műszaki és adminisztrációs csapat felé? Az érzésem az hogy nem. Ki ezért a felelős?

- Miért nem készült fel a szolgáltató a megemelkedett számú probléma, reklamáció kezelésére? Miért van az, hogy 20-30 perceket kellett várni arra, hogy egyáltalán ügyfélszolgálatos kollégával lehessen beszélni, aki aztán nem tudta megoldani a problémát, mert arra nem volt jogosultsága, ellenben egy olyan folyamat felé irányított, ahol az IVR rendszer végül hurokba került. Ki ezért a felelős? Az ügyfél, aki kétségbeesve megpróbál segítséget kérni, mert kellene a telefon, hiszen csak azon tudja elérni kiskorú gyerekét, idős hozzátartozóját. 

- Miért van az, hogy nagyképűen az a válasz érkezik az ügyfélszolgálatról, hogy lehet panaszt tenni az NMHH-nál, miért van az, hogy a műszaki segélynyújtó csapat nem 7x24-ben, hanem csak este 10-ig dolgozott szombat este, de 10 óra után még simán odakapcsolták a vonalakat az ügyfélszolgálatról? Miért van az, hogy az ügyfélszolgálatosnak is elmondása szerint a "nyilvános" hibabejelentő számokon volt (van?) csak lehetősége belső kollégákat elérni (vagyis nem elérni, hiszen nem tudták, nekik sem sikerült), miért nincs erre belső kapcsolat?

Tudom hogy ez egy Telekomos fórum, és itt a végén úgyis az ügyfél lesz a hibás, de vegye már észre a Telekom, hogy most még az átlagosnál is flegmábban. felkészületlenül állt hozzá a változás kezeléséhez, ismét bebizonyította, hogy az ügyfél számára csak egy szükséges rossz, egy fejőstehén. 

Igen, el lehet menni más szolgáltatóhoz. Amikor hasonlót játszottak el az internet / kábeltévé kapcsán akkor elmentem és azóta is jó döntésnek tartom. Most a mobil kapcsán is elkezdtem. Tudom, mi csak egy család vagyunk, csak 6 telekomos előfizetésünk van (dominó és előfizetés vegyesen), de ma már elvittem az egyiket más szolgáltatóhoz és szép sorban ez lesz a többivel is. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

@szabofe

"négy számot is próbáltam (lásd feljebb) "

Olvastam, hogy 4 számot is próbáltál. Fura, hogy nem vették fel, nekem mindig sikerül 10-20 percen belül minimum, bár elhiszem, hogy vannak terheltebb időszakok.

"hibát a szolgáltató követte el és a szolgáltató kell hogy kijavítsa"

Nem mentegetni akarom a szolgáltatót, de mint kiderült, másik szolgáltatót is érint a probléma, így nem feltétlenül lehet azt mondani, hogy a szolgáltató b....a el. De a szolgáltató kijavítja, amennyiben jelzed nekik a problémát, nem hiszem, hogy volna lehetőségük több százezer lekapcsolt sim-ből automatikusan ellenőtizni, hogy épp a tiéd "a hiba" folytán kapcsolódott le.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

@btz

Idézet Töled -> ha kitartóbban nyüstóled volna a vonalat

Hogy Te milyen okos vagy? Mint írtam vala, négy számot is próbáltam (lásd feljebb) eredménytelenül és ha nem lenne számodra világos ->

A hibát a szolgáltató követte el és a szolgáltató kell hogy kijavítsa, nem pedig én újabb adategyeztetéssel vagy új szerződéssel három számra is.

És lehet, hogy ha okosabb és széles látókörűbb lennél - lettél volna - akkor másképp nyilatkoznál... 9_9

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

@szabofe

Ez a chat egy felesleges kör volt. Próbálj meg valakit elérni azokon a számokon, ha kitartóbban nyüstóled volna a vonalat már lehet, hogy rég menne.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Mivel egyik számon sem 80-630-045, 1414, 1777,1430() sikerült eredményesen felvenni a kapcsolatot egy ügyintézővel (emberrel, nem automatával), ezért T-mobil Chat-segítőjéhez fordultam a következő eredménnyel:

info
 a 10:03, július 3:
Üdvözlünk a Telekom online világában! Köszönjük, hogy kapcsolatba léptél velünk. Ügyintézőnk hamarosan jelentkezik. A beszélgetést
tegeződve folytatjuk, amennyiben ez nem megfelelő, kérjük, jelezd munkatársunknak.
info
 a 10:03, július 3:
A kapcsolat Maya ügyintézőnkkel létrejött.
Maya
 a 10:03, július 3:
Maya
Üdvözöllek! Maya vagyok, miben segíthetek?
Szabó Ferenc
 a 10:06, július 3:
Szeretném tudni mikorra várható az április 7-én balatonbogláron személyesen adategyeztetett számok
(Nevem és két telefonszám és Fiam neve és száma) visszakapcsolása.
Maya
 a 10:07, július 3:
Maya
Egyik számra sem volt sikeres az adategyeztetés, sajnálom.
Maya
 a 10:07, július 3:
Maya
Jelenleg a 1414-es számon és üzletben, 07.05. után online is lesz rá lehetőség.
Szabó Ferenc
 a 10:10, július 3:
Ez aztán hozzáállás. És erről miért nem értesítettek? Az egyeztető hölgy mindentón okmányt elkért és azt mondta rendben
és hogy erről nem kell papír sem
Maya
 a 10:11, július 3:
Maya
Nagyon sajnálom, de nem tudom megmondani. A rendszer szerint sikertelen volt, én csak ennyit látok.
Maya
 a 10:11, július 3:
Maya
Az okozott kellemetlenségért elnézésedet kérjük!
Szabó Ferenc
 a 10:11, július 3:
Ráadásul az egyik számon névátírást is elvégzett, mert anno még a cégemen keresztűl vettük
Szabó Ferenc
 a 10:11, július 3:
És moist mit csináljak az elnézéssel?
Szabó Ferenc
 a 10:11, július 3:
A hibát Önök követték el..
Szabó Ferenc
 a 10:12, július 3:
És én hozzam rendbe?
Szabó Ferenc
 a 10:12, július 3:
Milyen szolgáltatás ez?
Maya
 a 10:12, július 3:
Maya
Ne haragudj, de én nem látom, hogy a kolléga mit csinált az egyeztetéssel. Sajnos chatben adatvédelmi okok miatt erre nincs lehetőség.
Ha lenne, szívesen segítenék.

Szabó Ferenc
 a 10:13, július 3:
És akkor most forduljak a bírósághoz, hogy az ügyet lerendezzük?
Maya
 a 10:14, július 3:
Maya
A bíróság sajnos ilyen ügyekkel nem foglalkozik. De ha a 1414-es számot felhívod, kollégák rendezni fogják. Vagy üzletben is megteszik.
Szabó Ferenc
 a 10:15, július 3:
Köszönöm az eredményes segítségét. További Jó Passzív Segítést Kívánok!
Maya
 a 10:15, július 3:
Maya
Sajnálom, de itt többet nem tudunk tenni.
Maya
 a 10:15, július 3:
Maya
További kellemes napot kívánok!
Maya
 a 10:15, július 3:
Maya

********* Ezek után biztosan az lesz mindenkinek, aki hasonlóan járt *************

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Nem fogtok kapni ennyi pénzt érte az biztos, nektek kell vissza kapcsoltatni az alábbi szöveg érvényes erre az esetre. 

 

DOMINO ADATEGYEZTETÉS

Amennyiben nem végezted el az adategyeztetést, de szeretnéd a korábbi telefonszámoddal újra használni a Domino kártyád, az SMS-ben kapott kóddal szeptember 30-ig új Domino előfizetői szerződést köthetsz 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

+36-80-630-045   :D

Nagy kamu a telefonszám, torz a hang és hosszú tájékoztató bla.bla után közölte próbáljam később.

Mivel aTelekom követett el GONDATLANSÁGBÓL SZERZŐDÉSSZEGÉST, ezért nem kívánok új szerződést kötni (május elején személyesen egyeztettünk három családban lévő számot), hanem azonnali aktiválást és kártérítést követelek mind a háromra.

Az sem ártana, ha a Tisztelt Telekom megkeresné adatbázisában a számokhoz május elején bevitt adatokat és azokról egy megerősítő,
kinyomtatott szerződést küldene postán (vagy emailban) a részünkre.(A három számot már tegnap elküldtem egy panaszos email.ben).


Kérdés: Úgye telefonszámonként minden kikapcsolt napra 1000.1000 FT feltöltést fogunk kapni ingyenesen kártérítésként a bepereléstől történő elállás fejében?

:P

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szerinted egyszerre több szolgáltató követte el amatőrségből ugyan azt a hibát ? Érdekes gondolat menet...

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

:BTZ-nek:

Akkor az ügyfelek a hibásak és nem a szolgáltatók alkalmazottai, nyilvántartás, számítógépes rendszer... 9_9

Ez aztán a gondolkodási csavar... :ph34r:

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

Téves (ki)kapcsolás? Hiába egyeztettek időben, mégsem tudnak most telefonálni

 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: anonymus

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

@E.Gergő

Pont egy HSZ-el fentebb olvashatod, hogy nem feltétlenül a szolgáltató tehet a kialakult helyzetről, mivel más szolgáltatónál is ugyan ezek a hibák megjelentek, de tényleg senkit, nem érdekel ez, könnyebb a szolgáltatót ekézni.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most