Nufi

Tag
  • Tartalmak

    9
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Nufi a fórumon

  • Rang
    Tudományos tag
  1. amikor újrakapcsolódom router reset nem változik meg a public IP címem amikor weboldalon csekkolom router beállításainál se tudom megváltoztatni nekem fixnek tűnik és már 2 hete csekkolom kb
  2. Hogyan lehet IP címet cserélni? F@st 5655v2 ha jól tudom ennél a fajtánál állandó az IP cím és nem cserélődik router reset esetén és még hetente se változik meg az IP cím
  3. emailen kaptam választ h a telekom direkt blokkolja a funkciót és külön fizetni kell a funckióért h a felhasználó ne tudja magától önnálóan használni...szóval vicc az egész helyette szimplán más eszközt használok szóval a telekom bekaphatja ingyen megoldom magam
  4. F@st 5655v2 AC modemnél nem jön be a Parental Control oldala/ beállítása amikor ráklikkelek. Le kéne tiltanom 1 ismeretlen eszközt ami a netre csatlakozik.
  5. tavaly is hasonló gondom volt az adategyeztetés miatt de aztán mázlim volt me valaki a telekomtól látta a posztomat a fórumon aztán visszakapcsolták a számomat és személyesen felhívtak h megoldódott-e a problémám 1-2 nappal később köszi a tanácsokat megpróbálom amit mondtatok nekem ti ketten
  6. Megszűnt a számom mindenféle figyelmeztetés nélkül. Semmi sms-t nem kaptam róla de az adategyeztetésre gondolok h az lehet az oka. Nem tudok fogadni kódot a számomra se hívást szóval hogyan tudnám interneten keresztül megoldani az adategyeztetést? Semmi kódot nem kaptam.
  7. Körül néztem a fórumon és már látom, h nem vagyok egyedül. Most már tudom, h nem én hibáztam ,ha nem a telekom. Még 1x köszi a választ most már tudom, h mit kell tennem.
  8. Online adategyeztetésnél már kódot se küld nekem... Ezért kénytelen leszek face-to-face intézni ezek szerint. thx
  9. Tisztelt Telekom! A családom számára én intéztem el az adat egyeztetést, a sajátomét is. Ennek köszönhetően kaptam is hétvégi ingyenes telefonálási lehetőséget ahogyan azt önök hírdették is. Viszont ennek ellenére fel lett függesztve a számom! Annak ellenére, hogy biztos vagyok benne, hogy elvégeztem az adategyeztetést többször is időre a saját mobilomhoz is. SMS-st szerintem kóddal nem kaptam mostanában csak azt a sablonos "szerződésünk megváltozott stb..." féle havi sms jött csak. Kérem szépen segítsenek és válaszóljanak!