Fferenc

Tag
  • Tartalmak

    2
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Fferenc a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. Rendeltem egy telefon tokot + üvegfóliákat. Üvegfóliák közül megkaptam néhányat, de tok sehol. Mi a teendő ilyenkor? Online felületen jeleztem már T részre. Az érdekes, hogy a csomaghoz csatolt papír arról a néhány fóliáról szól, míg az online kiállított doksi meg a teljes rendelésről.
  2. Az alábbi termékekre szerettem volna beváltani kapott kódok, de érvénytelennek jelzi: -SANDISK MICROSD ANDROID 32GB CL10 -SANDISK CRUZER FIT ULTRA 3.0, 64GB -SAMSUNG LEVEL U BLUETOOTH FÜLHALlGATÓ -SANDISK CRUZER FIT ULTRA 3.0, 16GB Ötlet arra, hogy mi a baj avagy mi az algoritmus avagy mi alapján lehet sikeresen rendelni? Előre is köszönöm