teherwagon

TELEKOM ÉS COOP KUPON ABC

Kérdés

A Coop Klubnak kifejezetten ütős együttműködést  sikerült tető alá hoznia a Telekommal, Coop Klub tagként ugyanis törzsvásárlói kártyához kért kuponos megoldással igencsak jutányos áron tehetünk szert extra mobilinternetre, Domino mobiltelefonra, tartozékokra, többféle tévére.

kuponok leírása a Coop oldalán

kuponok leírása a Telekom oldalán

a történet egyszerű, az alábbi lépésekből áll:

  1. vásárolgatsz a Coop-ban ezerrel (szerintem nincs összeghatár, de javítsatok ki, ha tévedek)
  2. ennek örömére a Coop üzletben kérsz tőlük törzsvásárlói kártyát
  3. a törzsvásárlói kártyáddal a Telekom oldalán kérsz a Telekomtól kuponokat
  4. ha megkapod az e-mailben tőlük a pakkot, akkor kiválasztod, hogy melyiket akarod használni (egyiket-másikat, akár mindegyiket):
  • 10 000 Ft kedvezmény tartozékokra,
  • 5000 Ft készülékkedvezmény Domino (a Telekom feltöltőkártyás megoldásának fedőneve) mobiltelefonokra,
  • ingyenes 2 GB adatot biztosító Diák opcióhoz plusz 2 GB adatforgalom 2 hónapig (csak diákoknak és csak Telekom üzletekben)
  • 20 000 Ft készülékkedvezmény meghatározott tévé típusokra (szolgáltatással együtt rendelve, tehát hosszabbításra nem). erre még plusz 25 000 Ft extra készülékkedvezményt is kaphatsz, ha az új vásárlással kijön a tévéd-interneted-telefonod-mobilod is van Telekomnál (Telekom kedvezmény)
  1. a választásod szerinti kuponnal akcióba lendülsz a Telekom honlapján

tippek, korlátozások:

  • a kuponokkal 2018 január végéig vásárolhatsz
  • a kuponokat csak a Telekom honlapján válthatod be, kivéve a mobilinternet kupont, amit csak Telekom üzletben
  • a kedvezmények egyszeriek, nincs olyan, hogy neked pl. csak a Domino kedvezmény kell, a többi nem, így a másik 3 helyett is Domino telefont veszel
  • a kedvezmények nem halmozhatóak, így pl. a Coop tartozék kuponnal nem vehetsz egyébként is akciós tartozékot (nyári akciós cuccok kilőve)
  • Domino készülékeknél él az adategyeztetéssel behozott törvényi limit, magánszemélyként legfeljebb 10 Domino kártyád lehet. így ha már van ennyid, akkor nem veheted meg a tizenegyediket
  • mindenki vásárol rendesen, így előfordul, hogy nincs, vagy pont nálad fogy el a kinézett telefon vagy tartozék. ilyenkor iratkozz fel a telefon vagy tartozék oldalán a készletértesítőre, így a Telekom értesít, ha újabb készlet érkezik belőle

 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: teherwagon
kiegészítés

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

58 válasz erre a kérdésre

Hello @Mik, ez valami egyedi gond, itt Té ügyfélként nem tudunk segíteni. egyeztess a Coop-pal. hogy biztosan jó-e a törzsszámod, és ha igen, akkor jelezd a Té chatjén (a Té oldalán böngészd a telókat, és megjelenik)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Sziasztok!

Ma kaptam törzsvársárlói kártyát a COOP-nál, de nem működik a Telekom oldalán.  Hibás törzsvásárlói szám! -ot ír ki folyton.
Köszi

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Van 2-2 darab TV és Domino telefon kuponom. Akit érdekel dobjon egy pm-et:)

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: anonymus

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
22 perce, teherwagon írta:

Hello @hensix, valószínűleg az lesz a vége, amit acél írt (a Té chatjét javaslom, böngészd a Té oldalán a telefonokat, és megjelenik), viszont előtte nézd meg, hogy nem téli akciós cucc-e (a füles oldalán van-e olyan, hogy " Most kedvezményes áron! "). ha az, akkor semmi gond a kuponnal, csak arra nem érvényes, mivel a kedvezmények nem összevonhatóak. a másik valami készlet vagy beállítási gond lesz (nincs raktáron, csak néhány Té üzletben, vagy kimaradt a beállítás, hogy kuponnal is elvihető legyen)

Szerencsére vagy nem a Shop oldala totál gát, hol nem akciós temékre teszik rá hogy nem használható kuponnal, hol akciós termékre használható a kupon. Volt olyan hogy egyik kuponom használható volt a termékre másik nem.  A kereső oldal készletinformációja nem naprakész, de néha a termékoldalé sem. Néha nem küld megerősítő levelet a rendelésről és ki sem írja a sikerességet. Olyan bkv amatőr app feelingje van az oldalnak, csak nem akarom nyúzni.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello @hensix, valószínűleg az lesz a vége, amit acél írt (a Té chatjét javaslom, böngészd a Té oldalán a telefonokat, és megjelenik), viszont előtte nézd meg, hogy nem téli akciós cucc-e (a füles oldalán van-e olyan, hogy " Most kedvezményes áron! "). ha az, akkor semmi gond a kuponnal, csak arra nem érvényes, mivel a kedvezmények nem összevonhatóak. a másik valami készlet vagy beállítási gond lesz (nincs raktáron, csak néhány Té üzletben, vagy kimaradt a beállítás, hogy kuponnal is elvihető legyen)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
8 órája, hensix írta:

Üdv! Nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy hiába nem használtam még fel a kuponomat érvénytelennek titulálja. Ennek mi lehet az oka és tudok igényelni másikat? Másik kérdésem pedig, hogy előtte már próbálgattam, hogy melyik fülesre aktuális a kupon és mikor tovább haladtam volna a megrendeléshez olyan hibaüzenetet kaptam, hogy: "Kérjük, válassz másik terméket, vagy konstrukciót! (Nincs közös szállítási mód)". Sajnos bármilyen fülest próbáltam ezt dobta ki és nem engedett tovább a megrendeléshez. Válaszokat előre is köszi!

Ha az alábbi  termékeken is érvénytelen, akkor írjál a Tnek, remélhetőleg megoldják és adnak újat. Próbáld meg különböző színváltozatokat is a kívánt termékből.

 

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Üdv! Nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy hiába nem használtam még fel a kuponomat érvénytelennek titulálja. Ennek mi lehet az oka és tudok igényelni másikat? Másik kérdésem pedig, hogy előtte már próbálgattam, hogy melyik fülesre aktuális a kupon és mikor tovább haladtam volna a megrendeléshez olyan hibaüzenetet kaptam, hogy: "Kérjük, válassz másik terméket, vagy konstrukciót! (Nincs közös szállítási mód)". Sajnos bármilyen fülest próbáltam ezt dobta ki és nem engedett tovább a megrendeléshez. Válaszokat előre is köszi!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ugy van hogy: 10k a kupon ha az vagy altta költesz akkor free. De! Gls fizetős ha a kupon beváltása utáni összeg nem éri el vagy haladja meg a 10k-t.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Megjött a TV, amit Coopos kuponnal kértünk. A számlát még le kell javíttatnom, mert az eredeti ár szerepel rajta. De a hölgy azt mondta, az már intézés alatt áll. 

Más: Tudunk még egy coopos kupont igényelni egy másik kártyára, más MT azonosítóra. Kérdés, ha tartozékra kérem, akkor, 10 ezer alatti termék esetén ingyenes a dolog? pl egy power bank?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
5 perce, gombilaci írta:

Az én MT azonosítommal kérhetek kupont pl. a feleségem kártyájával is és be is válthatom?

Mind a kettőt tartozékra használnám fel.

 

MT a azonosító se kötelező, emiatt szerintem igen jó így is.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Az én MT azonosítommal kérhetek kupont pl. a feleségem kártyájával is és be is válthatom?

Mind a kettőt tartozékra használnám fel.

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Üdv! Múlthéten visszaigazolták a rendelésem telefonon. Adategyeztetés és miegymás. A TV ugyan még nem jött meg, de a szerződés már elektronikus úton igen. Ott viszont a teljes ár van feltüntetve. 91.520.-  a 71.520 helyett. Megpróbálom az üfsz., szerintetek elírtak valamit, vagy én értettem félre?

Köszi!

T

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Blackfriday akciós arukra érvényes volt az legrégebbi kuponom. Az újabbak is jók néha a termékek szinvariánsaira, pl JBL Clio 2 kék.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Ekkor: 03/11/2017 at 20:57, anonymus írta:

Az alábbi termékekre szerettem volna beváltani kapott kódok, de érvénytelennek jelzi:

-SANDISK MICROSD ANDROID 32GB CL10

-SANDISK CRUZER FIT ULTRA 3.0, 64GB

-SAMSUNG LEVEL U BLUETOOTH FÜLHALlGATÓ

-SANDISK CRUZER FIT ULTRA 3.0, 16GB

Ötlet arra, hogy mi a baj avagy mi az algoritmus avagy mi alapján lehet sikeresen rendelni? Előre is köszönöm 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Chaten írták, hogy várjak két napot és a rendszer feldolgozza, nem tudom, hogy le akartak e rázni vagy sem, de azért utána kérdezek megint, be linkelem oda is ezt a képet. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
1 órája, tomi5244 írta:

@acel Semmi mailt nem kaptam.  Csak a lenti képen látható visszajelzés jött az oldalon.  Rendelés azonosítót se írt.  Én a Coopos promóciós oldalon adtam le az igényt, nem a webshopban. Igénylés

Szerinted akkor ez így még nem jó?

 

tkom.png

Ahogy nézem ez még csak az igényed bejelentése, és még nem a megrendelés.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

 

@tomi5244

Ilyet még nem csináltam, próbájl meg a chat-es felületeten érdeklődni a webshopban, 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

@acel Semmi mailt nem kaptam.  Csak a lenti képen látható visszajelzés jött az oldalon.  Rendelés azonosítót se írt.  Én a Coopos promóciós oldalon adtam le az igényt, nem a webshopban. Igénylés

Szerinted akkor ez így még nem jó?

 

tkom.png

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: tomi5244
módosítás

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

 

@tomi5244 Kell kapnod értesítő emailt ha sikerült a rendelésed azonnal, ha nem kapsz, akkor kezd újból, esetleg ird le a kapott rendelés azonostót hát hta azzal tovább juthatsz. És győződj meg róla hogay az összesítés oldalról tovább mész. Egy rendelésem nekem elveszett -vagy nem nyomtam meg az utolsó gombot, ugyanígy jártam én is, ami boztos hogy kell értesítést kapjál a vásárláskor.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Egy kis közérdekű

Adtam le kuponos TV rendelést múlthéten. Nem jött megkeresés az ügyben, bejelentkezés után a fiókban megrendelések fülön se látható. Később kiderült, hogy ez nem is fog.

Telekom chaten rákérdeztem MT azonosítót kértek, ránéztek a megrendelésre, de nem találtak ilyen igényt. Javasolta, hogy adjam le megint, mivel múlthéten nem volt készleten a LG 43LJ515V TV, lehet ezért nem fogadták a megrendelést.

Leadtam megint az igényt, kiírta az oldal, hogy köszönjük, hamarosan keresnek.

Gondoltam megint rákérdezek chaten, közölték, hogy két nap az átfutási idő mire látják a rendszerben 

Szóval most megint várhatunk. Nem sürgős a TV, szóval nem az a gond, hanem, hogy semmi visszajelzést nem ad a rendszer ez ügyben. Így álljatok neki, ha esetleg valakinek aktuális a dolog.

T pontban nem tudok leadni rendelést erre az akcióra, szóval ha ez sem sikerül, akkor állhatok neki harmadszorra is(?) 

T

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
6 órája, anonymus írta:

Ügyes vagy...

Mondtad egy párszor. De én mindig szívesen segítek véleményemmel a kiváló minőségű szolgáltatás kialakításában. Ha csendben maradok sose tudja meg a T hogy lehetne jobban is csinálni és a hibái is megmaradnának.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
3 órája, Mátyás001 írta:

...azt írja ki a rendszer, hogy érvénytelen kuponkód, és ugyanígy járunk a barátnőm kuponjával is. 

Nem akciós terméket szeretnénk vásárolni, hanem JBL kis hangszórót, van olyan ismerősöm, akinek már sikerült ilyet vásárolnia.

Mi lehet az oka, hogy ezt a hibaüzenetet kapjuk és mi a teendő? 

Köszi!

Hello @Mátyás001, valószínűleg semmi gond a kuponjaitokkal. azért nem tudjátok beváltani azokat, mert a kicsi JBL-ek akciósak (ott van az oldalukon a "most kedvezményes áron" szöveg, és megtalálhatóak a Té őszi akciós cuccai között is), és a Coop kupon más akciókkal nem összevonható :(

 

3 órája, Mátyás001 írta:

És ha nem látom a chat ablakot, akkor szerinted hol érdemes jelezni vagy, hogy tudom a chat ablakot elővarázsolni?

böngészd az oldalukon a telókat, és előjön az

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ügyes vagy...

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
4 perce, anonymus írta:

Weblapon chat ablakot ha szoktad látni ott írd meg, adnak másikat.

"Most kedvezményes áron!"  Ez ott van a kisebb hangszóróknál, egyesek szerint emiatt nem érvényes. HA nem adnak másikat akkor a gazdasági versenyhivatali panasz marad. Én elakadtam a bizonyitékok kinyomtatásánál és potára adásánál. 

1 perce, Mátyás001 írta:

És ha nem látom a chat ablakot, akkor szerinted hol érdemes jelezni vagy, hogy tudom a chat ablakot elővarázsolni?

Ujratöltöd az oldalt párszor

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most