ntamas Posztolva ekkor: 2016. október 3. Jelentés Megosztás Posztolva ekkor: 2016. október 3. Sziasztok! Nem tudom feltölteni az egyenlegemet a honlapon keresztül, tök mindegy mit állítok be. Most pont fontos lenne egy tetszőleges összeg megadása és ezt csak a telekom egyenlegfeltölő honlapján lehet így megadni. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 teherwagon Posztolva: 2016. október 11. Jelentés Megosztás Posztolva: 2016. október 11. Hello @ntamas, 100 Ft-os kerekítéssel a Telekom alkalmazásban is megadhatsz bármilyen összeget 1500 és 15000 Ft között. belépés után a bal felső sarokban klikkelj a vonalakra, Domino töltés, add meg, kinek töltenél (név alapján a telefonkönyvből is behúzza a számot, így be sem kell billentyűznöd), majd az előre beégetett összegek után ott van a te mondod meg, mennyivel töltesz opció... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
3 teherwagon Posztolva: 2016. október 18. Jelentés Megosztás Posztolva: 2016. október 18. Hello @ntamas, jó kérdés, szerintem kábé történelmi okai vannak. annak idején egységes, 2500-as, 4500-as és 9000-es mobiljegyekkel indultak, amik elérhetőek voltak Shell-nél, Mol-nál is, valamint egy 15000-essel megfejelve az OTP-nél, CIB-nél és az Euronet automatáknál. aztán címleteket módosítottak, az előbbieknél 3000, 5000 és 10000, a bankokban és atm-eken 2000, 5000, 10000, 15000 volt a választék (ezt nem kútfőből, előkapartam egy régi, 2002-es tájékoztatójukat ). majd a Té elkezdte pörgetni az elektronikus töltést (ma már szerintem nincs is fizikai feltöltőkártyájuk), és ott csúsztak szét igazán a címletek. ott már felületenként eltértek vagy inkább eltérhetettek. és ezzel valószínűleg terelhettek is, hiszen akik kisebb összeggel akartak tölteni, azok feltöltőjegy helyett elkezdték használni ezeket az új lehetőségeket. később meg már nem módosítottak a speciális összegeken, és a lényegében szabadon meghatározható töltés bevezetésével ennek nem is lenne sok értelme (meg nem is lenne egyszerű, a szerződésmódosítások hagyján, de az alapján fejlesztések, átállítás, új kommunikáció mindenhol, halom idő, pénz, amit fordítsanak csak inkább a hálózatra, honlapra, ügyfélszolgálatra) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 ntamas Posztolva: 2016. október 11. Szerző Jelentés Megosztás Posztolva: 2016. október 11. Tök mindegy már, mert kénytelen voltam netbankból feltölteni. Másrészt mint utólag megtudtam az OTP internetes fizetési honlapja vacakolt. Ettől függetlenül egy erről szóló értesítés jó lett volna. A Telekom alkalmazást meg köszönöm, de nem fogom PC-ről futtatni, ha van honlap is. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 teherwagon Posztolva: 2016. október 11. Jelentés Megosztás Posztolva: 2016. október 11. Hello @ntamas, 13 perce, ntamas írta: Tök mindegy már, mert kénytelen voltam netbankból feltölteni. az adott töltésre vonatkozóan neked igen, de fórum lévén a később ugyanezzel szembesülőknek hasznos infó lehet 15 perce, ntamas írta: Másrészt mint utólag megtudtam az OTP internetes fizetési honlapja vacakolt. Ettől függetlenül egy erről szóló értesítés jó lett volna. ja igen, múlt héten talán két napra lerohadt az OTP rendszere, ezek szerint ezt használja a Té is a töltéshez 17 perce, ntamas írta: A Telekom alkalmazást meg köszönöm, de nem fogom PC-ről futtatni, ha van honlap is. jogos, de van az a helyzet (bár ha itt a háttér nem ment, akkor valószínűleg a Telekom alkalmazásból sem ment volna) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 ntamas Posztolva: 2016. október 11. Szerző Jelentés Megosztás Posztolva: 2016. október 11. az adott töltésre vonatkozóan neked igen, de fórum lévén a később ugyanezzel szembesülőknek hasznos infó lehet Na, fején találtad a szöget! Pont ez az, hogy a később ide tévedők valószínűleg nem fogják tudni reprodukálni ezt a hibát, ami vélhetően azért keletkezett, mert az OTP elba .... ltázott valamit. És aki mondjuk tényleg esetleg PC-n vagy laptopon venné igénybe ezt a fizetési lehetőséget, azt nem vigasztalja, hogy van Telekom alkalmazás. Egyébként ha már itt tartunk, csak egy kérdés. Mi értelme van a konkrét összegekkel is "trükközni"? Azaz pl. miért érhető el Budapestbankból 2500-as címlet, míg máshol csak 3000-es vagy 3500-as. Ennek így mi értelme? Miért nem egységesítik? Vagy hogy ha annyira ragaszkodnak vagy nyolcféle címlethez, akkor miért nem érhető el mindenhol mind a nyolc? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 ntamas Posztolva: 2016. október 11. Szerző Jelentés Megosztás Posztolva: 2016. október 11. Bocsánat, csak 7 van: 1500, 2500, 3000, 3500, 5000, 10000, 15000 Ahogy nézem inkább az alacsonyabb összegeknél van, hogy nem érhetők el mindenhol. Főleg ez a három: 1500, 2500 és 3500. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
ntamas
Sziasztok!
Nem tudom feltölteni az egyenlegemet a honlapon keresztül, tök mindegy mit állítok be. Most pont fontos lenne egy tetszőleges összeg megadása és ezt csak a telekom egyenlegfeltölő honlapján lehet így megadni.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
6 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.