Vendég Posztolva ekkor: 2016. október 15. Jelentés Megosztás Posztolva ekkor: 2016. október 15. Sziasztok! Karbantartás miatt online ügyfélszolgálatunk, online shopunk, valamint Telekom alkalmazásunk 2016. október 15-én, szombaton 22 óra és várhatóan október 17-én, hétfőn 8 óra között nem lesznek elérhetőek. Így ezen időszakban ezeken keresztül megrendelések leadására, számlafizetésre nincs lehetőség, a számlák banki átutalással vagy a Díjnet felületén egyenlíthetőek ki – az ebből adódó fizetési késedelem díját természetesen nem számlázzuk. Továbbá telefonos ügyfélszolgálatunk és üzleteink is csak általános tájékoztatást tudnak nyújtani. A munkálatok nem érintik a meglévő szolgáltatások igénybevételét, az elvesztett SIM-kártyák letiltását, valamint a hibabejelentést. Ezek továbbra is zavartalanul működnek. Az átmeneti kényelmetlenség miatt elnézéseteket, megértéseteket és türelmeteket kérjük! Ezúton is nagyon köszönjük, üdvözlettel: Telekom és a Telekom fórum csapata Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Vendég Posztolva: 2016. október 17. Jelentés Megosztás Posztolva: 2016. október 17. Sziasztok! Az online ügyfélszolgálatunk, online shopunk, valamint Telekom alkalmazásunk ismét elérhetőek, és telefonos ügyfélszolgálatunk, üzleteink is a rendelkezésetekre állnak. Köszönjük a türelmeteket, üdvözlettel: Telekom és a Telekom fórum csapata Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.