Kérdés

Sziasztok!

Karbantartás miatt online ügyfélszolgálatunk, online shopunk, valamint Telekom alkalmazásunk 2016. október 15-én, szombaton 22 óra és várhatóan október 17-én, hétfőn 8 óra között nem lesznek elérhetőek. Így ezen időszakban

  • ezeken keresztül megrendelések leadására, számlafizetésre nincs lehetőség, 
  • a számlák banki átutalással vagy a Díjnet felületén egyenlíthetőek ki – az ebből adódó fizetési késedelem díját természetesen nem számlázzuk.

Továbbá telefonos ügyfélszolgálatunk és üzleteink is csak általános tájékoztatást tudnak nyújtani.

A munkálatok nem érintik a meglévő szolgáltatások igénybevételét, az elvesztett SIM-kártyák letiltását, valamint a hibabejelentést. Ezek továbbra is zavartalanul működnek. 

Az átmeneti kényelmetlenség miatt elnézéseteket, megértéseteket és türelmeteket kérjük!

Ezúton is nagyon köszönjük, üdvözlettel:

Telekom és a Telekom fórum csapata

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Sziasztok!

Az online ügyfélszolgálatunk, online shopunk, valamint Telekom alkalmazásunk ismét elérhetőek, és telefonos ügyfélszolgálatunk, üzleteink is a rendelkezésetekre állnak.

Köszönjük a türelmeteket, üdvözlettel:

Telekom és a Telekom fórum csapata

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most