Ugrás a tartalomhoz
  • 0

sim kártya


Törölt_tag7164

Kérdés

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 2

Szia!

Ha előfizetésről van szó akkor személyesen üzletben a kártya tulajdonosával együtt:

A feltételek az alábbiak:

  • A régi és új előfizető együttes jelenléte, és a módosítási dokumentumok aláírása Telekom üzletünkben.
  • A módosítás előtt a teljes egyenleg rendezése feltétel (a lejár határidejű, a tárgyhavi számla és a hátralévő készülékrészletek egyösszegű befizetése szükséges)
  • Abban az esetben, ha már meglévő előfizetőre történik az átírás, neki sem lehet lejárt tartozása.
  • Amennyiben az új előfizetőnek még nincs havi díjas szerződése, a módosítást minden esetben fizetőképesség vizsgálat előzi meg. Annak eredménye befolyásolhatja azt, hogy a módosítás elvégezhető-e.
  • Két számlázás között (egy adott hónapon belül) csak egyszer módosítható az elő-, számlafizető.
  • Számhordozási folyamat alatt nem végezhető
  • Lakossági díjcsomagok esetében az elő- és számlafizető személynek meg kell egyeznie
  • Tarifahűséget tartalmazó díjcsomag (pl. Next) esetén az átvállalónak a hűségidő lejártáig a díjcsomag módosításra csak tarifakötbér megfizetését követően van lehetősége
  • Átírás díja 4.500 Ft

Ha Dominó:

Dominó előfizetéseknél az előfizető személyének módosítására nincs lehetőség.
Ha a SIM kártyát időközben az előfizetőtől eltérő személy használja, lehetőség van őt felhasználóként rögzíteni a rendszerben, díjmentesen. Ennek igénylése telefonon, a 1430-as számon, illetve Telekom üzletekben lehetséges.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...