BucziMelinda

Számla megtekintés

Kérdés

Kedves Telekom!

Befizetett számlákat nem lehet letölteni vagy megtekinteni sem az emailből sem a mobil appból. Hibát ír ki, vagy az app leáll és nem válaszol. 

Honnantudom letölteni a számlákat?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

4 válasz erre a kérdésre

24 perce, Szelöczei Józsefné írta:

hogy tudok számlát befizetni

Kedves Szelöczei Józsefné!

Jelentkezzen be az online felületre,

pipálja be amit beszeretne fizetni, kattintson a befizetem gombra

szla.PNG

Utána válassza ki a Bankkártyás fizetést és kattintson a befizetem gombra,

kártya.PNG

ekkor a weboldal átirányítja az OTP oldalára, ott kell megadnia a bankkártyán található hosszú számsort illetve a kártya lejárati hónapját és évét, illetve kártya hátoldalán található 3 számjegyet.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Kedves Melinda!

Lépj be az online webes felületre beírod az MT azonosítódat és az 5 számból álló jelszót, vagy ha van Telekom fiókod akkor a regisztrált email címeddel és a hozzá kapcsolódó jelszóval, és utána bejelentkezést követően bal oldalon kiválasztod a számlák menüpontot lesz ott egy lefele mutató nyíl

szla.PNG

Arra kattints rá és lesz ott egy olyan, hogy hitelesített számla letöltése.

Így tudod letölteni pdf formában a számlát. :)

Ui:

Egyébként milyen hibaüzenetet ír ki? Le ellenőriztem az appot és a saját felületemet is és rendben letudtam tölteni a számlát.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Roli82

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most