Törölt_tag7329 Posztolva ekkor: 2016. december 30. Megosztás Posztolva ekkor: 2016. december 30. Kedves Telekom! Befizetett számlákat nem lehet letölteni vagy megtekinteni sem az emailből sem a mobil appból. Hibát ír ki, vagy az app leáll és nem válaszol. Honnantudom letölteni a számlákat? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 Roli82 Posztolva: 2016. december 30. Megosztás Posztolva: 2016. december 30. (szerkesztve) Kedves Melinda! Lépj be az online webes felületre beírod az MT azonosítódat és az 5 számból álló jelszót, vagy ha van Telekom fiókod akkor a regisztrált email címeddel és a hozzá kapcsolódó jelszóval, és utána bejelentkezést követően bal oldalon kiválasztod a számlák menüpontot lesz ott egy lefele mutató nyíl Arra kattints rá és lesz ott egy olyan, hogy hitelesített számla letöltése. Így tudod letölteni pdf formában a számlát. Ui: Egyébként milyen hibaüzenetet ír ki? Le ellenőriztem az appot és a saját felületemet is és rendben letudtam tölteni a számlát. Szerkesztve ekkor: 2016. december 30. Szerkesztő: Roli82 Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 Roli82 Posztolva: 2017. január 2. Megosztás Posztolva: 2017. január 2. 24 perce, Szelöczei Józsefné írta: hogy tudok számlát befizetni Kedves Szelöczei Józsefné! Jelentkezzen be az online felületre, pipálja be amit beszeretne fizetni, kattintson a befizetem gombra Utána válassza ki a Bankkártyás fizetést és kattintson a befizetem gombra, ekkor a weboldal átirányítja az OTP oldalára, ott kell megadnia a bankkártyán található hosszú számsort illetve a kártya lejárati hónapját és évét, illetve kártya hátoldalán található 3 számjegyet. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag7353 Posztolva: 2017. január 2. Megosztás Posztolva: 2017. január 2. hogy tudok számlát befizetni Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag7353 Posztolva: 2017. január 2. Megosztás Posztolva: 2017. január 2. én ezt nem értem Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Törölt_tag7329
Kedves Telekom!
Befizetett számlákat nem lehet letölteni vagy megtekinteni sem az emailből sem a mobil appból. Hibát ír ki, vagy az app leáll és nem válaszol.
Honnantudom letölteni a számlákat?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
4 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.