Törölt_tag7887 Posztolva ekkor: 2017. március 11. Jelentés Megosztás Posztolva ekkor: 2017. március 11. Sziasztok! Szeretnék elektronikus hívásrészletezést kérni.Azt olvastam, hogy a számla menü pont alatt kiválaszthatom, hogy megtudjam nézni, de nekem ott nincs semmi...Tudja valaki esetleg, hogy miért?Vagy hogy akkor ezt online hogyan tehetem meg? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
3 anonymus Posztolva: 2017. március 12. Jelentés Megosztás Posztolva: 2017. március 12. Mobil előfizetéseknél: Havi díjas előfizetéseknél részletes számlát az alábbi módokon igényelhetsz egyszerűen: online, a BELÉPEK feliratra kattintva (az Áttekintés/Előfizetéseim/Testreszabás/Számla menüben. Itt a híváslista megtekintésének díja bruttó 400 Ft/alkalom), 1414-es számon, telefonos ügyfélszolgálatunkon, ekkor az utólagos vagy hóközi híváslista az igénylést követően azonnal elérhetővé válik az online önkiszolgáló Dokumentumok menüjében, írásban, az előfizető saját kezű aláírásával ellátott levélben, akár rendszeres jelleggel, akár visszamenőleg, a kiválasztott hónap, vagy hónapok megadásával, melyet online is csatolhatsz. Ezután, a soron következő hónaptól a havi számla mellékleteként tekintheted meg a híváslistákat, akár papír alapon, akár elektronikus módon érkeznek hozzád a havi számlák. A hívásrészletező igénylését csak az az előfizető kezdeményezheti, aki a lekért időszakban az előfizetője volt az adott előfizetésnek. Előfizető módosítás esetén az új előfizető jogosult a módosítás hónapjáról, valamint az azt követő időszakról hívásrészletezőt igényelni. A módosítás napját megelőző időszakról a régi előfizető csak üzletben igényelhet hívásrészletezőt.A hívásrészletező (részletes számla) kiállítását utólag, két évre visszamenőleg igényelheted meg. Adatvédelmi okok miatt nincs lehetőségünk arra, hogy a részletes híváslistát közvetlenül e-mail címedre továbbítsuk, de azt az online önkiszolgálóba belépve, a Dokumentumok között elérheted. Számlatartozás esetén: ha előfizetéseden korlátoztuk a kimenő és a bejövő forgalmat is, akkor híváslistát Telekom üzletben igényelhetsz. Domino feltöltőkártyás szerződés esetén: A híváslistát a jogosultságát igazoló Domino felhasználó, vagy - felhasználó híján - az előfizető kérheti, kizárólag személyesen, a Telekom saját üzleteiben. A híváslista költségéről havi díjas, illetve Domino díjszabásunkból tájékozódhatsz. Figyelem! Az EHT 145. § szerint, ha olyan szolgáltatást használsz, amelyben a hívásokat 0 Ft-tal számoljuk, a 0 Ft-os tételek nem jelölhetők meg a hívó előfizető számláján és a számlamellékletben. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Törölt_tag7887
Sziasztok! Szeretnék elektronikus hívásrészletezést kérni.Azt olvastam, hogy a számla menü pont alatt kiválaszthatom, hogy megtudjam nézni, de nekem ott nincs semmi...Tudja valaki esetleg, hogy miért?Vagy hogy akkor ezt online hogyan tehetem meg?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.