Csupp

elektronikus hívásrészletezés

Kérdés

Sziasztok! Szeretnék elektronikus hívásrészletezést kérni.Azt olvastam, hogy  a számla menü pont alatt kiválaszthatom, hogy megtudjam nézni, de nekem ott nincs semmi...Tudja valaki esetleg, hogy miért?Vagy hogy akkor ezt online hogyan tehetem meg?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Mobil előfizetéseknél:

Havi díjas előfizetéseknél részletes számlát az alábbi módokon igényelhetsz egyszerűen:

  • online, a BELÉPEK feliratra kattintva (az Áttekintés/Előfizetéseim/Testreszabás/Számla menüben. Itt a híváslista megtekintésének díja bruttó 400 Ft/alkalom),
  • 1414-es számon, telefonos ügyfélszolgálatunkon, ekkor az utólagos vagy hóközi híváslista az igénylést követően azonnal elérhetővé válik az online önkiszolgáló Dokumentumok menüjében,
  • írásban, az előfizető saját kezű aláírásával ellátott levélben, akár rendszeres jelleggel, akár visszamenőleg, a kiválasztott hónap, vagy hónapok megadásával, melyet online is csatolhatsz. Ezután, a soron következő hónaptól a havi számla mellékleteként tekintheted meg a híváslistákat, akár papír alapon, akár elektronikus módon érkeznek hozzád a havi számlák.

A hívásrészletező igénylését csak az az előfizető kezdeményezheti, aki a lekért időszakban az előfizetője volt az adott előfizetésnek. 

Előfizető módosítás esetén az új előfizető jogosult a módosítás hónapjáról, valamint az azt követő időszakról hívásrészletezőt igényelni. 

A módosítás napját megelőző időszakról a régi előfizető csak üzletben igényelhet hívásrészletezőt.

A hívásrészletező (részletes számla) kiállítását utólag, két évre visszamenőleg igényelheted meg. 

Adatvédelmi okok miatt nincs lehetőségünk arra, hogy a részletes híváslistát közvetlenül e-mail címedre továbbítsuk, de azt az online önkiszolgálóba belépve, a Dokumentumok között elérheted.

Számlatartozás esetén: ha előfizetéseden korlátoztuk a kimenő és a bejövő forgalmat is, akkor híváslistát Telekom üzletben igényelhetsz. 

Domino feltöltőkártyás szerződés esetén:

A híváslistát a jogosultságát igazoló Domino felhasználó, vagy - felhasználó híján - az előfizető kérheti, kizárólag személyesen, a Telekom saját üzleteiben.

A híváslista költségéről havi díjas, illetve Domino díjszabásunkból tájékozódhatsz.

Figyelem! Az EHT 145. § szerint, ha olyan szolgáltatást használsz, amelyben a hívásokat 0 Ft-tal számoljuk, a 0 Ft-os tételek nem jelölhetők meg a hívó előfizető számláján és a számlamellékletben.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most