Posztolva ekkor: March 18, 2017 Sziasztok, Van két előfizetésem amikhez a számlákat papír alapon kapom. Ezek közül az egyiket szeretném elektronikusan megkapni a másikat változatlanul postán. El tudom intézni Telekom fiókon belül interneten keresztül? Ha igen milyen módon, hol? Ha nem akkor gondolom csak személyesen... Köszönöm: Feri Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
3 Posztolva: March 18, 2017 Szia! Azonos folyószámlán szerepel a két előfizetés? Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
2 Posztolva: March 18, 2017 Igen egy folyószámlán Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
3 Posztolva: March 18, 2017 (szerkesztve) Akkor folyószámla szétválasztás kell kérni és akkor az egyik mehet papíron a másik elektronikusan, a szétválasztásnak adminisztrációs költsége van, ami az aktuális ÁSZF (38. oldal) szerint 2.000 Ft,üzletben intézhető és akkor ott egyúttal kérheted azt is, hogy az egyik papír alapú számlázás legyen a másik meg elektronikus, elképzelhető, hogy telefonos ügyfélszolgálaton is megcsinálják! Ui: Ugye mobil előfizetésről van szó? Szerkesztve ekkor: March 18, 2017 Szerkesztő: Roli82 kiegészités Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
1 Posztolva: March 18, 2017 Köszönöm, akkor internetes megoldás nincs is? ui: igen mobil előfizetésről Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
3 Posztolva: March 18, 2017 Neten nem tudod szétválasztani a folyószámlát. Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
3 Posztolva: March 18, 2017 Okés rendben Köszönöm. Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
2 Posztolva: March 19, 2017 Még annyi, hogy ha aranytárskártyás díjcsomagba van (ATK) az egyik előfizetés, akkor nem választhatod szét mert elveszted a kedvezményt, ha esetleg integrált társkártya (ITGTK, otthoni szolgáltatáshoz kapcsolt) akkor szétválaszthatod. Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
Posztolva ekkor:
Sziasztok,
Van két előfizetésem amikhez a számlákat papír alapon kapom. Ezek közül az egyiket szeretném elektronikusan megkapni a másikat változatlanul postán.
El tudom intézni Telekom fiókon belül interneten keresztül? Ha igen milyen módon, hol?
Ha nem akkor gondolom csak személyesen...
Köszönöm:
Feri
Bejegyzés megosztása
Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon