Ugrás a tartalomhoz
  • 1

Reklamáció


Törölt_tag8479

Kérdés

Üdv.!Érdeklődöm,mi a teendő,ha az 5 nappal ezelőtti vihar óta szünetel a társasházban minden telekomos szolgáltatás.Én 4 alkalommal jelentettem be és a többi lakó is.Azóta sem jöttek ki és semmi érdemleges választ nem kaptunk.5 napja nincs tv,internet és vezetékes telefon.Előre is köszönöm a választ.M.Mónika

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

2 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0

Üdv! Olyan kérdésem lenne,hogy az egyik rokonomnak megszűnt a domino kártyája,de benne volt a családbarát csomagban,amit én fizetek.Ma bementem a telekom üzletbe,hogy kivegyem a csomagból,erre azt a választ kaptam,hogy nem vehetem ki. Arról tudtam,hogy belevenni már nem tudok senkit,mert maga a családbarát csomag megszűnt,de mi az hogy kivenni sem tudok belőle senkit???? Fizetek azért amit nem használok????? Kit tájékoztattak erről az opcióról???? Mielőbbi válaszukat előre is köszönöm.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...