Törölt_tag8639 Posztolva ekkor: 2017. június 8. Megosztás Posztolva ekkor: 2017. június 8. Szia! Az lenne a problémám, hogy új előfizetést vásároltam, kaptam hozzá új sim kártyát, indításnál kérte is a pin kódot. De viszont mikor belépett a telefon nem talál hálózatot. Mi lehet a probléma? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 btz Posztolva: 2017. június 8. Megosztás Posztolva: 2017. június 8. Üdv @Szotyeeh Automatikus hálózatválasztás van beállítva a Mobilhálózat beállítási lehetőségnél? Aktiválva van a kártya? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Törölt_tag8639 Posztolva: 2017. június 8. Szerző Megosztás Posztolva: 2017. június 8. igen, aktiválva van valószínűleg, az üzletben csinálták nekem, a számom nem változott. újra is lett indítva kb 10x be van állítva az automatikus hálózatválasztás is Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 Törölt_tag8639 Posztolva: 2017. június 9. Szerző Megosztás Posztolva: 2017. június 9. egyébként köszönöm a válaszod, valószínűleg tényleg nincs aktiválva a kártya, mert a rendszer sem nagyon akarja felismerni, majd reggel bemegyek az üzletbe, köszi még 1x Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 btz Posztolva: 2017. június 9. Megosztás Posztolva: 2017. június 9. Szivesen. Majd írd meg itt a fórumon, hogy mi volt a hiba, hogy mások is okulhassanak belőle. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Törölt_tag8639
Szia! Az lenne a problémám, hogy új előfizetést vásároltam, kaptam hozzá új sim kártyát, indításnál kérte is a pin kódot. De viszont mikor belépett a telefon nem talál hálózatot. Mi lehet a probléma?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
4 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.