Posztolva ekkor: June 9, 2017 (szerkesztve) Miért nem lehet elintézni a Blue Mobil előfizetést online, ha egyszer telefonon keresztül a telekom számát kell hívni? ****** Szerkesztve ekkor: June 9, 2017 Szerkesztő: ahammer sértő szóhasználat Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
3 Posztolva: June 13, 2017 Hello @Majmok, imáid meghallgattattak, közben most látom, hogy már a Blue-nál is megy online Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
2 Posztolva: June 13, 2017 Hello @Majmok, azért, mert a Blue Mobile másik cég (a Té infrastruktúráját használja, de nem minden ugyanaz, különben nem Blue Mobile-nak hívnák, hanem Tének) Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
2 Posztolva: June 11, 2017 Üdv Éva! 2-3 hét az átfutási idő. Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
2 Posztolva: June 10, 2017 Szeretném megkérdezni,hogy a Dominó feltöltőkártyás adategyeztetés sikeres elvégzése után és az elleőrzés után mikor kapok választ.,hogy elfogadták és nincs több teendőm?!Köszönöm. Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
Posztolva ekkor: (szerkesztve)
Miért nem lehet elintézni a Blue Mobil előfizetést online, ha egyszer telefonon keresztül a telekom számát kell hívni? ******
Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: ahammersértő szóhasználat
Bejegyzés megosztása
Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon