Kérdés

"Hiba történt a megrendelés során. Kérjük, ismételd meg a műveletet később!" Ezt írja a honlap, amikor meglévő előfizetéssel akarom megnézni a mobiltelefon vásárlásnál az árát. Pár hónapja még azt írta, hogy Június 14.-étől lehet csak vásárolni erre az előfizetésre. Viszont megnézni sem tudom, hogy mennyibe kerülni azzal az előfizetéssel, hogy új előfizetésként nézem meg, mivel megváltoztak az előfizetések. Ilyenkor mi a teendő?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

2 válasz erre a kérdésre

Szia!

Tippelek valószínűleg az a probléma, hogy lezárt csomaggal rendelkezel, és hűséget hosszabbítani csak az új Mobil csomagokra váltva lehet.

Készülékeke ára ugyan annyi mint ha új előfizetést vennél, ezeket belépés nélkül is láthatod!

Inkább üzletben intézném, elég labilis a webshop felület az utóbbi időkben. :(

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most