Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Törölt_tag8665

Kérdés

"Hiba történt a megrendelés során. Kérjük, ismételd meg a műveletet később!" Ezt írja a honlap, amikor meglévő előfizetéssel akarom megnézni a mobiltelefon vásárlásnál az árát. Pár hónapja még azt írta, hogy Június 14.-étől lehet csak vásárolni erre az előfizetésre. Viszont megnézni sem tudom, hogy mennyibe kerülni azzal az előfizetéssel, hogy új előfizetésként nézem meg, mivel megváltoztak az előfizetések. Ilyenkor mi a teendő?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

2 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 4

Szia!

Tippelek valószínűleg az a probléma, hogy lezárt csomaggal rendelkezel, és hűséget hosszabbítani csak az új Mobil csomagokra váltva lehet.

Készülékeke ára ugyan annyi mint ha új előfizetést vennél, ezeket belépés nélkül is láthatod!

Inkább üzletben intézném, elég labilis a webshop felület az utóbbi időkben. :(

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...