CSEHNÉ KIRIPOLSZKI ERZSÉBE Posztolva ekkor: 2017. július 2. Megosztás Posztolva ekkor: 2017. július 2. Kb egy hónapja egyeztettem a telefonomat , most mégis letiltották. Mielőbbi korrigálást kérek. Szükség van a telefonomra , ha nem teszik 1-2 napon belül átmegyek egy másik szolgáltatóhoz. Csehné Kiripolszki Erzsébet. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 btz Posztolva: 2017. július 2. Megosztás Posztolva: 2017. július 2. (szerkesztve) A Telekom Facebook oldalán az alábbi behegyzés olvasható: "⚠ Néhányan jeleztétek, hogy sikeres adategyeztetésetek ellenére nem tudtok jelenleg hívást indítani. Ha érintett vagy, kérünk, hívd most a +36-80-630-045 telefonszámot, (ez a szám hívható a kártyádról most is), ahol az ügyintézőink azonnal tudnak segíteni és a kártyád visszakapcsolásra kerül. A kellemetlenségért elnézést kérünk!" Szerkesztve ekkor: 2017. július 2. Szerkesztő: btz Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
CSEHNÉ KIRIPOLSZKI ERZSÉBE
Kb egy hónapja egyeztettem a telefonomat , most mégis letiltották. Mielőbbi korrigálást kérek.
Szükség van a telefonomra , ha nem teszik 1-2 napon belül átmegyek egy másik szolgáltatóhoz.
Csehné Kiripolszki Erzsébet.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.