Ottó 50

Díj hiány felszólítás,SMS

Kérdés

Volna egy kérdésem.   Minden nyáron kb 4 éve, kapok, egy díjhiányról, sms-t, ami több, sebből is vérzik, mert nem az én díjhiányom/folyószámla, nem eggyezik, s az előfizetési díjam sem annyi, ja és soha nem maradtam ,még el a díjjal. Múlt hónapban is kaptam egy ilyet. Le emailesztem a dolgot, kaptam is egy levelet, amiben annyit el is mertek,hogy nincs tartozásom, s elnézést kértek, de semmi több. Egy hónap el teltével, napra pontosan, egy másik folyószámla díj hiányát, küldték nekem. Egy kérdésem volna, csak nekem, van a t.hom-nál, folyószámlám, ha egyszer, elméletileg, utána, néztek a dolgoknak, akkor, minek küldenek, egy másik, sms-t- Minden áron, pénzt,szeretnének, behajtani,ha jogos, vagy jogtalan mindegy?  Én már ott tartok, hogy zaklatásnak, és emberi méltóságom, megsértésének, veszem a dolgot, mivel engem nagyon, zaklat az ilyen, dolog, mert, én még semmilyen szolgáltatónak, nem okoztam, díjhátralékot, beérkezési idő előtt, rendezni szoktam a díjat. Hová lehet fordulni, hogy, ez a dolog, végre normálisan, le legyen rendezve, valami nagyobb kutya email, címe, mivel a /írjon nekünk/ panasz, vagy akár melyik rész, nem működik. Az ilyen, sms-ek, borzasztóan, tudnak, stresszelni . Meg jegyezném, ilyen, bakik, után esetleg egy kis kárpotlás, és elnézés sem ártana !

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

6 válasz erre a kérdésre

Hello @Ottó 50, akkor ez alapján nem adathalászok, a szám szerint valóban a Té küldi félre az üzenetet. oka az lehet, amit fent írtam, egy-egy Tés ügyféltársunk rosszul adja meg az elérhetőségét, a sajátja helyett a tiéd diktálja be :( két lehetőséged van, ha ilyen van (nem stimmel a folyószámla száma). törlöd és hagyod a fenébe (én ezt tenném, a hibásan diktáló majd úgyis rájön, és javíttatja). vagy ha nagyon jó fej akarsz lenni, akkor jelzed a Tének, mint a múlt hónapban (ekkor szerintem egyeztetnek a hibásan diktálóval, tőled meg elnézést kérnek, bár valójában a hibásan diktálónak kellene)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

A 2.  sms :

A tények, Tegnap 18:30:34időpontban 1414-ről, a következő SM S-t kaptam:” Tisztelt Ügyfelünk!

Tájékoztatjuk, hogy otthoni szolgáltatására vonatkozó ********* folyószámláján 12793Ft díjtartozása van. Amennyiben tartozását nem rendezi, tájékoztatjuk, hogy a szolgáltatás korlátoztatására legkorábban 2017.08.17 napján kerülhet sor. Ha értesítésünk tartalmaz olyan lejárt határidejű számlát, amelynek befizetésére már felszólítottuk, azonban még nem érkezett meg, korlátozás elkerüléséhez a korábbi felszólításunkban jelölt határidő az irányadó. Elérhetőségünk:0612659910. Telekom „Több sebből is vérzik a dolog: a-az otthoni szolgáltatásra vonatkozó folyószámlaszámom/*********/, s nem az SMS-ben küldött szám. 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: ahammer
személyes adatok

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

Az 1 sms:

A tények, Tegnap 20:38:02 időpontban 1414-ről, a következő SM S-t kaptam:” Tisztelt Ügyfelünk!

Tájékoztatjuk, hogy otthoni szolgáltatására vonatkozó ********** folyószámláján 12778Ft díjtartozása van. Amennyiben tartozását nem rendezi, tájékoztatjuk, hogy a szolgáltatás korlátoztatására legkorábban 2017.07.19 napján kerülhet sor. Ha értesítésünk tartalmaz olyan lejárt határidejű számlát, amelynek befizetésére már felszólítottuk, azonban még nem érkezett meg, korlátozás elkerüléséhez a korábbi felszólításunkban jelölt határidő az irányadó. Elérhetőségünk:0612659910. Telekom

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: ahammer
személyes adatok

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Biztos a Telekom küldte 1414-röl, a múlt hónapban, panaszt is tettem, jegyzőkönyvet is ki állítottak, melyben el ismerték,hogy nincs díj tartozásom, és elnézés.  Most megint ugyan az az sms más folyószámla szám, más összeg. Az a borzasztó, hogy kb 4 éve minden nyáron, ez van és mindig nekem van igazam, amúgy meg azért, nem értem ha múlt hónapban utána néztek, akkor, mi a gond?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello @Ottó 50, így van, lehet spam, esetleg adathalász üzenet (a leírásodból nem derült ki, hogy mi van benne, mindig ugyanaz-e a folyószámla benne). ha mindig ugyanaz a folyószámla, és nem a tiéd, akkor lehet, hogy valaki rossz értesítési számot adott meg, és így másét kapod. előbbi esetben a Tének semmi köze hozzá, töröld az üzenetet és kész. utóbbi esetben az előbb írttal keresd a Té ügyfélszolgálatot, mondd el nekik a folyószámlát, és egyeztetnek az igazi tulajjal, így megoldódik az ügyed (ekkor a tulaj a hunyó).

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

@Ottó 50

Üdv!

Biztos, hogy a Telekomtól küldik ezeket, nem valami csalók? Ha nem a Telekom számáról érkezik, akkor egyszerűen tiltasd le a számot.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most