HungaroSteve

Aranyszint és készülék

Kérdés

Üdvözlet!
Érdeklődnék, hogy miért nem vagyok aranyszintű? Előzmény: Sajnos volt elmaradásom ami miatt elvették az aranyszintet, azóta rendeztem mindent még tavaly novemberben. Akkor azt mondták, hogy 6 hónap és 150 pont kell az aranyszinthez, nos azóta kicsit több idő, és 600 fölötti pontszámom van, és minden hónapban a következő hónap elejét mondogatják a kedves Telekomos kollégák, hogy megkapom az aranyszintet. A hűségidőm is lejárt közben a múlthónap közepén, váltanék csomagot, készülékkel együtt de nem tudok. Remélem nem kell megválnunk egymástól :/
Tisztelettel: B. István

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

17 válasz erre a kérdésre

Hello @HungaroSteve, a lényeg, hogy megoldva, örülök :D

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Üdv.
Voltam bent ismét az üzletben, és érdekes módon másik kolléganő el tudta intézni, hogy aranyszintem legyen, lett is és telefonom is. Arany szint nélkül nem adtak volna telefont részletre, megkérdeztem tőlük azt is. Csak azt nem értem, hogy eddig ezt más miért nem tudta eddig megcsinálni, de az már nem is érdekel.
Köszönöm a válaszokat, további szép napot mindenkinek!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello @HungaroSteve, megvan, a szinteknél nincs változás, így a fentiek alapján bármikor megkaphatod az arany szintet (lehet, hogy már meg is kaptad). ha mégsem, akkor ne foglalkozz vele, mert Té üzletben ettől függetlenül is vehetsz részletre telót, és az árat nem befolyásolja (az már a választott csomagtól, meg értelemszerűen a telótól függ)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Igen, ez a két infó ütközik most. rákérdeztem, megírom, ha jön válasz.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Azért vagyok odáig ezért az aranyszintű dologért, mert akárkit kérdeztem a telekomnál itt fehérváron személyesen vagy telefonon, mindenki azt mondta, hogy részletre csak aranyszintű ügyfél hozhat ki telefont. Mivel nekem sürgős lenne mert a mostani darabokban van, ezért szerettem volna egyet, de akkor már normálisat ami sokáig telefon lesz. A mostani 5 éves, és egy sajnálatos esés miatt törött szét nemrég :/ egyben sajnos meg nem tudom kifizetni :( 
Szerk.:
Még úgy tudnám kihozni, ha meglévő mellé még egy telefonszámot adnak és fizetem annak a tarifáját meg a mostaniét meg a telefon részletét is. Nekem viszont 2 telefonszám nem kell, és felesleges volna kettőt fizetnem

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: HungaroSteve

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
1 perce, teherwagon írta:

Hello @HungaroSteve,

jogos :( ettől függetlenül egyébként vehetsz telót, csak nem részletre.

és megkérdezem azért a Tés kontaktom is, mert fura ez így :(

Új portfóliós csomaggal mért ne vehetne telefont részletre? (Bocs annyira nem vagyok benne otthon, nem vehetek a díjcsomagom terhére telefont)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello @HungaroSteve,

1 órája, HungaroSteve írta:

Nos, nagy nehezen elárulták, hogy mivel szeptemberben megszűnik ez a pontgyűjtős dolog, nem váltanak át senkit aranyszintre. Ezt mondhatták volna múlthéten is, meg azelőtt meg azelőtt... stb.

jogos :( ettől függetlenül egyébként vehetsz telót, csak nem részletre.

és megkérdezem azért a Tés kontaktom is, mert fura ez így :(

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
16 órája, anonymus írta:

viszont a a csavar ott van hogy szerintem megszüntetésre kerül ez a sztori ebben a formában. Erre jó jel az is hogy pontok elköltésére buzdítanak hogy váltsd be tartozékra. 

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Nos, nagy nehezen elárulták, hogy mivel szeptemberben megszűnik ez a pontgyűjtős dolog, nem váltanak át senkit aranyszintre. Ezt mondhatták volna múlthéten is, meg azelőtt meg azelőtt... stb. Köszönöm a válaszokat mindenkinek, további szép napot, és viszlát Telekom!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Tényleg mondták minden hónapban, igaz csak az áprilisi hónap után, de azóta akárhányszor kérdeztem ez volt a válasz.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello @HungaroSteve, a minden hónapban az túlzás, mivel a novemberi után a múlt hónapban nézték először :D most jó eséllyel menni fog, ha nem, akkor meg finom nyomásgyakorlás, ahogyan fent írtam :D

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello  @teherwagon, megvárom persze, csak ezt minden hónapban eljátsszák, hogy majd következő hónap elején, várjak addig... ezért sem értettem, hogy mégis hogy van ez az egész... ha meg megszűnne ez a kapcsolatprogram vagy mifene, akkor mondják azt, aztán kész, megyek tovább.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello @HungaroSteve, az általad és anonymus által írtak miatt én a helyedben várnék péntekig (08.11.), hogy biztosan lemenjen a havi leválogatás, és akkor egyeztetnék a Té ügyfélszolgálattal (ha akkor sem lesz jó, akkor ügyesen, diplomatikusan mondd el nekik a fentieket, kellene neked nagyon az az arany izé, mert telót cserélnél, úgyhogy varázsfőzet légyszi, légyszi :D)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ez melyik a mobil vagy az otthoni oldal ? Otthoni részen rosszul mutatja. viszont a a csavar ott van hogy szerintem megszüntetésre kerül ez a sztori ebben a formában. Erre jó jel az is hogy pontok elköltésére buzdítanak hogy váltsd be tartozékra. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

A kedves kollégák mondták, hogy elsejétől tizedikéig nézi a rendszer. Azért volt számomra kérdés hogy még mi alapján nézi, ha nincs elmaradásom, valamint a pontok és a hónapok is bőven megvannak :/ Mit csináljak ez esetben? Már mióta várok, mivel normális telefont szeretnék, de egyben nem tudom kifizetni. Hetente kérdezősködtem telefonon, levélben, facebookon, sőt még online chat-felületen is. Nem lehet sehogy sem manuálisan ezt felülvizsgálni?

kapcsolat.PNG

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello @HungaroSteve, akkor jó vagy, ugyanis a Té honlapja szerint

"Arany szint

A szint eléréséhez a jogosultság elnyerését megelőző 7 hónapos időszak első 6 hónapja alatt

Telekom mobil havi díjas vagy feltöltőkártyás ügyfélként 150

Telekom otthoni vagy üzleti ügyfélként 480

pontot kell gyűjtened."

ez annyit jelent, hogy a novemberi malőr miatt először júliusban nézték, hogy stimmel-e minden. ha december-május alatt megvan a 150 pont, és december-június alatt időben fizetsz, akkor jár. ha nem, akkor újabb kör augusztusban (emlékeim szerint nem hó elején, hanem hó közepe táján nézik, így egy hét múlva nézess rá velük)

 

 

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most