janisadd

Iphone SE

Kérdés

T. Telekom!

 

Június elején vásároltam új Iphone SE-t Önöktől.

Mindjárt, a használatbavételtől kezdve a beszédpartnereim panaszkodtak, hogy nem értik a beszédemet. Olyan mintha pincéból beszélnék, visszhangzik, távolinak tűnik, szakadozik.

Visszavittem a vásárlás helyére garancia miatt. Visszakaptam a készüléket szoftverfrissítéssel.

Elkezdtem használni, de a probléma továbbra is fennállt. Továbbra sem értik, amit mondok, szakadozik, mintha pincéből beszélnék.

Újra visszavittem garanciába, teljes készüléket cserélték.

De a probléma még mindig ugyanaz: szakadozik, visszhangzik, mintha pincéből beszélnék, vagy a világ másik feléről.

 

Mit tegyek? Garanciába már nem mennék, inkább valamilyen beállítási problémára gyanakszok.

 

Köszönöm válaszukat!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

5 válasz erre a kérdésre

6 hívást bonyolítottam most azonnal le, és ebből 4-szer panaszkodtak, hogy beszéljek hangosabban, mert nem értenek. (Érdekes a másik 2 nem szólt semmit).

??????

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Éppen ezt, akkor viszont nem kártya nem hálózati hiba hanem telefon. Esetleg zajszűréssel próbálkoztál ki vagy be kapcsolni ?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Mit próbáljak ki?

Amíg garanciában volt a telefon, a régi Lumia 640-be tettem a SIM kártyát. Azzal tökéletesen hallottak mindig.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Csere telefonod van amivel ki tudod próbálni ?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most