Edo67

tv rendelés Online rendelés

Kérdés

Hello! 1 hete online rendeltem 1 tv-t részletre, meglévő otthoni szolgáltatás mellé. Mivel nem kaptam visszaigazoló emailt, másnap felhívtam a 1414-et. Az ügyintéző nem találta a megrendelésemet, ezért berögzítette újra. Közben elmondta, hogy mivel mi már beszéltünk már nem fognak keresni, csak jóváhagyás után a Gls, a szállítás miatt. Ez jövő héten meg is lesz, illetve pár perc múlva megkapom a visszaigazoló emailt. Az email azóta sem érkezett meg, az ügyfélszolgálat nem mond semmi konkrétumot, csak a 30 napos szállítást. Nem tudok megrendelés azonosítót. Kb mennyit kell még várni? A jóváhagyás hány napig tart? Az online felületen még mindig nem látom a rendeléseim alatt. Így hogy lehet követni az állapotát?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

2 válasz erre a kérdésre

Még egy, nekem sem volt rendelésszámom, szóval ez ne zavarjon :D

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello @Edo67, sajnos ez nem megy olyan gyorsan (1-2 nap alatt), mint a mobil cuccok :( az van, amit mondtak, 30 napon belül szállítanak. persze ez elmélet, a gyakorlatban gyorsabb (én is így jártam a múltkor, online rendeltem, semmi, aztán szintén kb. egy hét múlva a Té chaten újrarendeléssel segítettek, és utána olyan 8-10 nap lehetett, mire megkaptam). a tényleges idő nem csak a Té gyorsaságától függ, hanem a készletektől is. az enyémet a tényleges kiszállítás előtti napon dobozolta be a gyártó (a dobozán rajta van a csomagolási idő), tehát nem volt készleten, meg kellett várniuk, amíg kapnak belőle

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most