2017. januárjában rendeltem meg online egy új előfizetést, SIM kártyával, illetve házhoz szállítással. Gondoltam megnézem milyen készüléket lehetne hozzá választani, de ez a hibaüzenet lép fel:
Ehhez az előfizetéshez jelenleg nem tudsz akciós készüléket vásárolni. Próbáld meg egy másik előfizetéseddel vagy vásárolj készüléket új előfizetéssel.
Miért van ez? Most akkor nem választhatok abszolút készüléket?
Kérdés
nelloci
2017. januárjában rendeltem meg online egy új előfizetést, SIM kártyával, illetve házhoz szállítással. Gondoltam megnézem milyen készüléket lehetne hozzá választani, de ez a hibaüzenet lép fel:
Ehhez az előfizetéshez jelenleg nem tudsz akciós készüléket vásárolni. Próbáld meg egy másik előfizetéseddel vagy vásárolj készüléket új előfizetéssel.
Miért van ez? Most akkor nem választhatok abszolút készüléket?
Köszönöm a válaszokat előre is!
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
4 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.