Ugrás a tartalomhoz
  • 1

Nem lehetséges meglévő előfizetésem mellé készüléket választani


nelloci

Kérdés

2017. januárjában rendeltem meg online egy új előfizetést, SIM kártyával, illetve házhoz szállítással. Gondoltam megnézem milyen készüléket lehetne hozzá választani, de ez a hibaüzenet lép fel:

 

Ehhez az előfizetéshez jelenleg nem tudsz akciós készüléket vásárolni. Próbáld meg egy másik előfizetéseddel vagy vásárolj készüléket új előfizetéssel.

 

Miért van ez? Most akkor nem választhatok abszolút készüléket?

 

Köszönöm a válaszokat előre is! :)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

4 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...