3 hete van a teló a birtokomban, nagyon pozitív véleménnyel vagyok róla.
Telekomtól vettem, otthoni szolgáltatás mellé (mobil előfizetésem nincs náluk, nem is tervezem), kártyafüggetlenül a készüléket.
Szeretnék érdeklődni, hogy mi lehet az oka annak, hogy nem érhetőek el frissítések? A rendszer szerint nincs frissítés, legfrissebb teljes csomag letöltésének választása esetén sem.
Modellszám: WAS-LX1
Build szám: WAS-LX1C432B197
Ez a frissítés 2018. Januári, más P10 lite készülékeken már márciusiak is települnek.
Kérdés
ignat
Sziasztok!
3 hete van a teló a birtokomban, nagyon pozitív véleménnyel vagyok róla.
Telekomtól vettem, otthoni szolgáltatás mellé (mobil előfizetésem nincs náluk, nem is tervezem), kártyafüggetlenül a készüléket.
Szeretnék érdeklődni, hogy mi lehet az oka annak, hogy nem érhetőek el frissítések? A rendszer szerint nincs frissítés, legfrissebb teljes csomag letöltésének választása esetén sem.
Modellszám: WAS-LX1
Build szám: WAS-LX1C432B197
Ez a frissítés 2018. Januári, más P10 lite készülékeken már márciusiak is települnek.
Forduljak a szolgáltatóhoz, vagy mi a teendő?
Előre is köszi a választ
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.