Az a problémám lenne, hogy 2018. május 5-én este rendeltem egy készüléket és mellé egy havi díjas előfizetést. Ugyan ezen hónap, tehát 2018. május 11-ére állítottam be a rendelést, a helyi üzletbe mivel nem mindig vagyok itthon, hogy biztosan átvegyem a futártól a készüléket és a hozzá tartozó SIM kártyát.
Sajnálatos módon, a kiszemelt napon és még utána is meglátogattam az üzletet és csak annyit tudtak mondani, hogy probléma van a rendelésekkel, nem tudja tartani a Telekom a megnövekedett forgalmat. Kérték, hogy türelmesen várjam meg a visszajelző üzenetet, ami majd megjön ha a rendelésem is teljesítve van az adott üzletbe. Ez rendben is volt, akkor. Azóta sok víz lefojt a Dunán és egy kicsit türelmetlen is vagyok a dologgal kapcsolatban, mivel már szeretném kézhez kapni a fránya készüléket amit hetekkel ezelőtt rendeltem, ráadásul a Domino kártyámat se szeretném addig feltölteni már, de kénytelen leszek, mivel június elején az is lejár.
Már írtam az "ügyfélszolgálatnak", de aztán írta, hogy a válaszadás akár 30 napba is bele telhet, viszont nekem erre a cécóra nincs időm, se türelmem. Ezért szeretném valahogy visszamondani a rendelést, újracsinálni a havi előfizetésre váltást (időközben már azon is elgondolkodtam, hogy más típus választanék ott is) és megrendelném a készüléket onnan, ahonnan nekem ki is hozzák akár másnapra, vagy legfeljebb 2-3 munkanappal később.
Sajnos a rendelés visszamondására sehol nem találtam opciót, és ignorálni sem tudom mivel addig nem enged más díjcsomagba való ugrálást, míg a rendelés teljesítése folyamatban van. Ez kifejezetten idegesítő, hogy a Telekomnál ilyen a helyzet, de még így sem fogok átmenni másik szolgáltatóhoz, csak szeretném ha 1-2 dolog nem ilyen rosszul menne itt mint most megy. Természetesen ez egy negatív élmény, de ha van rá megoldás, bánja fene csak legyen már a kezemben a készülék egy általam választott havi díjas előfizetéssel, ahogy lassan egy hónapja várom.
Kérdés
RAZR
Sziasztok.
Az a problémám lenne, hogy 2018. május 5-én este rendeltem egy készüléket és mellé egy havi díjas előfizetést. Ugyan ezen hónap, tehát 2018. május 11-ére állítottam be a rendelést, a helyi üzletbe mivel nem mindig vagyok itthon, hogy biztosan átvegyem a futártól a készüléket és a hozzá tartozó SIM kártyát.
Sajnálatos módon, a kiszemelt napon és még utána is meglátogattam az üzletet és csak annyit tudtak mondani, hogy probléma van a rendelésekkel, nem tudja tartani a Telekom a megnövekedett forgalmat. Kérték, hogy türelmesen várjam meg a visszajelző üzenetet, ami majd megjön ha a rendelésem is teljesítve van az adott üzletbe. Ez rendben is volt, akkor. Azóta sok víz lefojt a Dunán és egy kicsit türelmetlen is vagyok a dologgal kapcsolatban, mivel már szeretném kézhez kapni a fránya készüléket amit hetekkel ezelőtt rendeltem, ráadásul a Domino kártyámat se szeretném addig feltölteni már, de kénytelen leszek, mivel június elején az is lejár.
Már írtam az "ügyfélszolgálatnak", de aztán írta, hogy a válaszadás akár 30 napba is bele telhet, viszont nekem erre a cécóra nincs időm, se türelmem. Ezért szeretném valahogy visszamondani a rendelést, újracsinálni a havi előfizetésre váltást (időközben már azon is elgondolkodtam, hogy más típus választanék ott is) és megrendelném a készüléket onnan, ahonnan nekem ki is hozzák akár másnapra, vagy legfeljebb 2-3 munkanappal később.
Sajnos a rendelés visszamondására sehol nem találtam opciót, és ignorálni sem tudom mivel addig nem enged más díjcsomagba való ugrálást, míg a rendelés teljesítése folyamatban van. Ez kifejezetten idegesítő, hogy a Telekomnál ilyen a helyzet, de még így sem fogok átmenni másik szolgáltatóhoz, csak szeretném ha 1-2 dolog nem ilyen rosszul menne itt mint most megy. Természetesen ez egy negatív élmény, de ha van rá megoldás, bánja fene csak legyen már a kezemben a készülék egy általam választott havi díjas előfizetéssel, ahogy lassan egy hónapja várom.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
3 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.