RAZR

Tag
  • Tartalmak

    12
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

RAZR a fórumon

  • Rang
    Tudományos tag
    1
    1

    Megoldóember

    Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok

    10+
    10+

    Népszerű

    Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.

  1. Szerkesztés: Aki tud angolul, hasonló problémája van/volt mint nekem annak ajánlom ezt a videót. A készítő részletesen elmagyarázza és leírja mit kell tenned. A 13-as 123 módszer sikeres volt és azóta olyan a telefon, mint régen volt. Ugyanakkor köszönöm a választ anonymus!
  2. A kis használati utasításokon az áll, hogy ha szervizelni kell a telefont, akkor az értékesítőhöz vigyem be, szóval onnan gondoltam, hogy a Telekomba vigyem el. Esetleg van ötleted, hogy mi baja lehet?
  3. Hello. Volna egy problémám, még viszonylag új telefonommal (múlt hónapban vásároltam). Felcsatlakoztattam a mai nap töltőre, és akkor még be volt kapcsolva a kijelző. Aztán az értesítési sávot megnyitottam, majd bezártam, ekkor lefagyott a telefon kijelzője. Kikapcsoltam a kijelzőt, hogy majd én feloldom utána és ismét jó lesz (a régi telefonomnál ez működött). De sajnos nem működik, a kijelző azóta se kapcsol vissza, de a telefon meg be van kapcsolva. Sajnos akkumulátort nem tudom kiszedni, mivel a telefon olyan, hogy a hátlapot csak szervizben lehet eltávolítani. De ettől függetlenül, lehet vele mit kezdeni, tehát meg tudom valahogy itthon is csinálni, vagy vigyem be a Telekomba ahol vettem és ők megcsinálják?
  4. Igen, hála Istennek nem kellett adategyeztetés okán hívást intezni. Köszönöm a válaszokat. 🙂
  5. Köszönöm szépen, mai nap kiszállították.
  6. Ui.: Nem szeretnék panaszt tenni, meg ilyen kis *****ségek miatt nagyot csalódni a szolgáltatóban, de azért mindenkinek van egy bizonyos határ, hogy mit és mit nem visel már el.
  7. Sziasztok. Legutoljára hasonló témában írtam ide, egy rendelésem kapcsán. Azóta ez sikerült, és az üzleten belül az egyik eladón keresztül intéztem el a rendelésem. Viszont két rendelést adtam fel, ugyan azzal a telefonnal, egyiket testvéremnek, másikat magamnak. A két rendelésben csak annyi különbség van, hogy neki maradt a díjcsomagja abban amiben eddig volt, nekem természetesen módosítani kellett, saját döntésre. A rendelés végeztével az eladó közölte, hogy a Telekom hívni fog engem a rendelés jóváhagyása érdekében, munkanapokon, munkaidőben. Rendben van, ezt vártam is másnap és a mai nap, mivel csütörtökön történt a rendelés. De azóta sem érkezett válasz, testvérem készülékét az ígért időpontban, azaz ma már ki is szállították, én pedig még mindig (1 hónap próbálkozás után) nem kaptam kézhez semmit. Kérdem én, tényleg bele telik 3 teljes munkanapba, 5 teljes napba, hogy egy hívást intézzenek irányomba egy olyan rendelés jóváhagyásáról, amit én intéztem el az Ő üzletükben, saját döntésemre? Nem értem miért kell jóváhagynom valamit amit egy hónapja eldöntöttem, hogy akarok. Az meg kiváltképp briliáns, hogy én egy hónapja küszködök a telefon megszerzésével, másnak meg 3 nap alatt sikerül ugyan ott, ugyan ez. Létezik valamiféle panasz levél küldő szolgáltatás, vagy egy szám aminek hívásával én is tudom őket keresni ezzel az idétlen jóváhagyással kapcsolatban?
  8. Ah, köszönöm. pont erre voltam kíváncsi.
  9. Sziasztok ismét. Mielőtt belefogok egy újabb rendelésbe, megkérdezném, hogy a SIM kártya kompatibilitás hogyan működik. Amikor előző rendelésemet intéztem, díjcsomagot is váltottam a készülékkel és ennek eredményeként a Telekom küldött volna nekem egy SIM kártyát. Habár a rendelést épp le fogom mondani (vagy mikor már olvasod talán meg is tettem), és nem tudom mi lett volna a végeredmény, de a rendelés adatlapján az állt, hogy a SIM kártya amit kiküldenek egy normál SIM lesz. Nos nekem a telefonba (Nokia 7+ vagy Nokia 7 Plus, ahogy tetszik) egy nano SIM kártya kellene. Kérdésem a következő: Olyan normál SIM-et adnak, amit "kipattintással" átalakíthatok micro, majd nano méretekre, vagy nekem átvételkor külön jelezni kell majd, hogy na mégis csak a nano kellene a készülékembe? Válaszokat, javaslatokat, segítséget előre is köszönöm.
  10. Legjobb tudomásom szerint a kiszállítással vannak gondok most, nekem se jött meg a telefonom amit rendeltem. Sajnos a várakozásnál vagy a máshol rendelésnél nem tudok én sem többet tenni. Ha azt mondták van készleten, akkor valószínű nem a beszerzés a gond, ahogy mondtam a kiszállítás most eléggé tré.
  11. rendelés

    Nagyon szépen köszönöm, megpróbálom valamelyiket a nap folyamán. Esetleg azt tudod, hogy a telefonszám díjmentes, normál-, esetleg emelt díjas?
  12. Sziasztok. Az a problémám lenne, hogy 2018. május 5-én este rendeltem egy készüléket és mellé egy havi díjas előfizetést. Ugyan ezen hónap, tehát 2018. május 11-ére állítottam be a rendelést, a helyi üzletbe mivel nem mindig vagyok itthon, hogy biztosan átvegyem a futártól a készüléket és a hozzá tartozó SIM kártyát. Sajnálatos módon, a kiszemelt napon és még utána is meglátogattam az üzletet és csak annyit tudtak mondani, hogy probléma van a rendelésekkel, nem tudja tartani a Telekom a megnövekedett forgalmat. Kérték, hogy türelmesen várjam meg a visszajelző üzenetet, ami majd megjön ha a rendelésem is teljesítve van az adott üzletbe. Ez rendben is volt, akkor. Azóta sok víz lefojt a Dunán és egy kicsit türelmetlen is vagyok a dologgal kapcsolatban, mivel már szeretném kézhez kapni a fránya készüléket amit hetekkel ezelőtt rendeltem, ráadásul a Domino kártyámat se szeretném addig feltölteni már, de kénytelen leszek, mivel június elején az is lejár. Már írtam az "ügyfélszolgálatnak", de aztán írta, hogy a válaszadás akár 30 napba is bele telhet, viszont nekem erre a cécóra nincs időm, se türelmem. Ezért szeretném valahogy visszamondani a rendelést, újracsinálni a havi előfizetésre váltást (időközben már azon is elgondolkodtam, hogy más típus választanék ott is) és megrendelném a készüléket onnan, ahonnan nekem ki is hozzák akár másnapra, vagy legfeljebb 2-3 munkanappal később. Sajnos a rendelés visszamondására sehol nem találtam opciót, és ignorálni sem tudom mivel addig nem enged más díjcsomagba való ugrálást, míg a rendelés teljesítése folyamatban van. Ez kifejezetten idegesítő, hogy a Telekomnál ilyen a helyzet, de még így sem fogok átmenni másik szolgáltatóhoz, csak szeretném ha 1-2 dolog nem ilyen rosszul menne itt mint most megy. Természetesen ez egy negatív élmény, de ha van rá megoldás, bánja fene csak legyen már a kezemben a készülék egy általam választott havi díjas előfizetéssel, ahogy lassan egy hónapja várom.