NorbertO

TVGO app max. 2 készülék

Kérdés

" A regisztrálható eszközök száma elérte a maximumot. Amennyiben más eszközön szeretnéd igénybe venni a szolgáltatást, kérjük, lépj ki az egyik eszközödről, amelyen futtatod a TV GO szolgáltatást. " De mindkét eszköz ki van jelentkezve már 2 napja ! Az egyikről törölve is lett . Hogyan tovább?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

3 válasz erre a kérdésre

McBelaba 

Köszönöm szépen a segítséget. Bár gyorsítótár kiürítése menüpontot nem találtam, de egy kis fájlt igen. Töröltem, s már minden rendben, bár szerintem ezt a hibát a fejlesztésnek kellene orvosolni.

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Két mobiltelefon volt regisztrálva. Az egyik egy régebbi, melyen csupán csak teszteltem. Egy laptopon szeretném használni, amin böngészőből kéne bejelentkeznem, de hiába, mert a fent leírtakat írja az oldal, S még mindig kiírja a regisztrált készülékeknél a régi telefont. Pedig arról ki lett jelentkezve és még az app is törölve lett. Ezt a maradt rendes mobilomról tudtam megnézni, de ez mellett egy laptopot szeretnék még használni erre a célra második készüléknek. Most akkor a régi mobiltelefonon böngészőből töltsem le megint az appot és nyissam meg, jelentkezzek be illetve ki? Mert mikor a mobilon böngészőből nyitnám meg akkor nem az appot fogja megnyitni? 

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

próbálj meg böngészőből belépni, ha sikerül utána megint azon az eszközön, amin nem ment.

Ha nem oldja meg a problémát, akkor 1414-en kérd az eszközök nullázását.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most