Tanulságos történet a tisztelt társaság üzlet és vevő politikájával kapcsolatban.
Szerettem volna egy Samsung Galaxy A7 mobilt vásárolni 2 éves hűség lekötéssel, 'Otthoni előfizetés' opcióval, csakhogy nincs ilyen opció. Végigbogarásztam az összes(!) értékesítésre kínált mobiltelefont (Samsung, LG, Huawei...), ahol mindenütt van otthoni előfizetés mellé köthető vásárlási lehetőség, kivéve két még nem kapható (előrendelhető) típust. Írtam emailt az ügyfélszolgálatra, ahol azt a választ kaptam, hogy üzleti okok miatt rendelhetem meg ilyen konstrukcióban.
Ez alapján akár azt is mondhatták volna, hogy: csak. Mert üzletileg így jó, hogy az ügyfél nem kapja meg a kívánt terméket, ergo nem lesz még 2 évre előfizető (15 évnyi előfizetés után). Ez a tisztelt társaság vevőbarát hozzáállása.
Az már csak mellékesen megemlítendő, hogy a független készülék jóval olcsóbban megvásárolható az első hivatalos(!) forgalmazó boltjában.
Kedves Telekom! Szerencsére a körzetünkben egy másik szolgáltató megkezdte a hálózatának kiépítését. Fenti, minden vevőbarát mentes hozzáállásuknak meg lesz a következménye.
Kérdés egyáltalán érdekli-e önöket az ügyfelek megelégedettsége (mert, ha nem akkor kérném az ISO akkreditációs címkét is eltávolítani minden dokumentumukról, weboldalukról)?!
Kérdés
jksx
Üdv!
Tanulságos történet a tisztelt társaság üzlet és vevő politikájával kapcsolatban.
Szerettem volna egy Samsung Galaxy A7 mobilt vásárolni 2 éves hűség lekötéssel, 'Otthoni előfizetés' opcióval, csakhogy nincs ilyen opció. Végigbogarásztam az összes(!) értékesítésre kínált mobiltelefont (Samsung, LG, Huawei...), ahol mindenütt van otthoni előfizetés mellé köthető vásárlási lehetőség, kivéve két még nem kapható (előrendelhető) típust. Írtam emailt az ügyfélszolgálatra, ahol azt a választ kaptam, hogy üzleti okok miatt rendelhetem meg ilyen konstrukcióban.
Ez alapján akár azt is mondhatták volna, hogy: csak. Mert üzletileg így jó, hogy az ügyfél nem kapja meg a kívánt terméket, ergo nem lesz még 2 évre előfizető (15 évnyi előfizetés után). Ez a tisztelt társaság vevőbarát hozzáállása.
Az már csak mellékesen megemlítendő, hogy a független készülék jóval olcsóbban megvásárolható az első hivatalos(!) forgalmazó boltjában.
Kedves Telekom! Szerencsére a körzetünkben egy másik szolgáltató megkezdte a hálózatának kiépítését. Fenti, minden vevőbarát mentes hozzáállásuknak meg lesz a következménye.
Kérdés egyáltalán érdekli-e önöket az ügyfelek megelégedettsége (mert, ha nem akkor kérném az ISO akkreditációs címkét is eltávolítani minden dokumentumukról, weboldalukról)?!
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
2 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.